|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() iPad - er det pes med USA-modell?Mr. Norway er der nå, og kan ta med en hjem. Jeg har alltid sagt at jeg skal vente til den kommer hit, pga norsk oppsett/tastatur etc, men det er jo endel billigere der borte tross alt. Dessuten har vi USA-adresse og USA-kredittkort og kan rigge den som amerikansk utgave ift iTunes etc, er det en fordel?
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Du trenger ikke vente!!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?
Ok, norsk tastatur har kanskje ikke kommet, mannen har i hvert fall ikke klaget på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
Det var nå slik jeg forstod det, men det er jo ingen sak uansett så lenge bokstavene faktisk finnes, om enn ikke med helt egne taster. Når det er sagt så har jeg av nevnte grunn ikke søkt etter nytt tastatur, men det kan jo godt hende det har kommet!
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Kan man kjøpe iPad med 3G i USA og bruke den med Telenor eller Netcom?
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Løp og kjøp!
![]() |
#10 |
|
Dette har jeg funnet ut:
Min mann har en artikkel på hvordan man kapper et sim-kort for å bruke det iPad, men han har den ikke tilgjengelig akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Man klipper med saks slik at et vanlig simkort blir et bittelite ett som passer i iPaden.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Ok, kapper på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Vi har 63 GB uten mulighet for telefon, jeg savner det ikke ...
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Jeg vet at Netcom har microsim klare, men er altså usikker på om iPad kjøpt i USA er låst til AT&T slik at den må hackes for å kunne brukes med norsk simkort.
![]() |
#15 |
|
Jeg tror ikke de er låst til AT&T (men er ikke helt sikker), mannen min har nemlig T-mobile. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell?Det går ikke an å ringe med iPad - annet enn som ip-telefon. SIM-kort kan settes inn for internettilgang via 3G (for de maskinene som har dette).
2002, 2002, 2005 Sist redigert av Maryan : 20-06-10 kl 05:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: iPad - er det pes med USA-modell? |
![]() |
![]() |
![]() |
|