|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletJa, vi holder på med planlegging av hovedbadet og lurer på om vi i det hele tatt skal ha badekar. Nå bader jo jentene sammen innimellom, men det gjør de kanskje ikke i så mange år fremover? . Vi har hatt badekar i 10 år her vi bor, og jeg har kanskje brukt det to ganger. (Like styrete hver gang..) Mannen min har ikke brukt det. Det som er tegnet inn og følger med er et forholdsvis stort badekar, 180x80. Så det er bedre plass enn det vi har nå. Allikevel er det kanskje helt unødvendig? Det tar jo stor plass på badet som er på ca 7 m2. Hva hadde dere gjort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletHvis dere ikke er glade i å bade er det jo ikke poeng å ha det. Selv bader jeg flere ganger i uka, og MÅÅÅ HA badekar.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletBadekar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletJeg hadde valgt badekar. Ungene har bare karmuligheter hos besteforeldrene sine, og jeg ser at det er et stort savn for dem at vi ikke har det. Jeg er ikke den som hyppigst hopper i karet, men jeg elsker å ta meg et bad sånn egentlig.
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletVi har badekar og det er mye i bruk, særlig av vesla. Vi hadde ikke badekar i leiligheten vi bodde i før, og ser på det som et stort pluss. Vi har eget dusjhjørne i tillegg.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletMed unger er badekar herlig - selv bader jeg en gang i jubelåret. Mr. Che er mer glad i å dyppe i vann enn meg.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletVi angret bittert på at vi kastet ut badekaret for 10 år siden og skaffet oss nytt i år. Vi har ikke plass til både dusj og badekar, så det ble et veldig dypt badekar med ganske rette sider, en halvbue med glassvegg i den ene enden, som er beregnet på å dusje i. Jeg har ikke noe bilde, men kanskje noen skjønner hva jeg mener.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletjeg bader aldri, jeg elsker å dusje, men det er gøy og praktisk mtp unger. Så ja jeg hadde valgt badekar. Men om det blir trangt - er det mulighet for å se på en mindre modell.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletI leiligheten hadde vi et bittelite bad, og der kastet vi ut badekaret. Det hendte vi angret et par ganger ifht. Knotten, men han badet fint i en gedigen plastbalje.
![]() |
#10 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletVi har ikke badekar, og for å si det sånn, det skal vi!! Elsker badekar!!
![]() |
#11 |
En som trener
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletHvor gamle er jentene dine? Om de er relativt små er det jo mye mer praktisk med bading enn dusjing, synes jeg. Selv elsker jeg karbad, spesielt i vinterhalvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletVi har både badekar og dusjhjørne.
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletJeg har tvillinger på snart 7 år, de dusjer som oftest. Badekaret brukes annenhver uke kanskje. Vi har stor dusjnise i tillegg, så den saken er grei. Kanskje vi skal vurdere et hjørnekar, da. Eller et mindre badekar |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletVi elsker boblehjørnebadekaret vårt. Jeg bader innimellom, kanskje en gang i uken i vinterhalvåret, mens mannen ikke bader så ofte. Ungene bader hele tiden.
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletJeg ville beholdt badekaret. Men her i huset er alle glade i å bade, så da sier det seg litt selv. Om man vet at det ikke kommer til å bli brukt noe særlig så tar det jo opp mye plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Originala
|
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletTror barnas alder hadde vært av betydning for min del. Badekar er innmari kjekt med små barn, men ingen nødvendighet. Og for all del, det er deilig å ta et bad, men det blir ikke mange bad i løpet av et år for min del. Måtte jeg velge mellom dusj over badekaret eller frittstående dusj og ikke badekar, hadde jeg valgt det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletGutta bader minst 2 ganger i uka - sammen. Vi skal ha stoooort hjørnekar når vi pusser opp badet.
![]() |
#19 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletVi hadde ikke badekar der vi bodde før, men da vi pusset opp badet her måtte vi ha det. Lille vil heller bade enn dusje, og mannen og jeg bruker det mer sjelden
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmåletDa skjønner jeg at vi kanskje burde beholde badekaret |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|