|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() [Hage] Duften av jasmin ...... er overveldende fantastisk herlig en sommerkveld i juni!!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 15-06-10 kl 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: [Hage] Duften av jasmin ...Åhhh, det er fantastisk!! barndomsminnene fra min mormors hage kommer strømmende mot meg og fyller hodet mitt med duft når jeg leser dette. Det er klart man skal ha jasminbusker om de så overtar hele hagen.
![]() |
#5 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Duften av jasmin ...Nydelige, skulle ønske sånne trivdes her oppe i nord også!
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Hage] Duften av jasmin ...Sånn har jeg også! Strategisk plantet ved siden av søppelkassen... jeg husker ikke hvor lenge den pleier å blomstre men tror ikke det er veldig lenge. Min har fortsatt bare knopper.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [Hage] Duften av jasmin ...De lukter godt, men hva er forskjellen på det og duftskjærsmin? Jeg har nylig kjøpt en busk med duftskjærsmin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: [Hage] Duften av jasmin ...
Det er det samme. Jeg tror ikke dette egentlig er jasmin, sånn opprinnelig, men noe som ligner..? Jeg kaller den i alle fall for sjasmin.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [Hage] Duften av jasmin ...Jeg har lest noe om at det ikke er det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|