|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Noen som har tips til fine og ikke altfor dyre blomsterkasser? Tenker da på slike som henger langs rekkverket.
![]() |
#2 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Henger meg på denne. Jeg er heller ikke så glad i de helt tradisjonelle. Kunne kanskje tenke meg noe i sink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Ingen altså?
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Vi har noen avrundede greier, fra Plantasjen. Skrues rett opp, uten fester. Finner de ikke på Plantasjen sine sider, dog.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?
Nei, jeg er sånn sett enig deg, egentlig serru ... Jeg er veldig i tvil, samtidig som jeg tror det vil bli veldig fint der jeg tenker å ha det (og det ikke er annet alternativ). Men disse, de var fine og egentlig akkurat noe sånt jeg har vært ute etter.
![]() |
#7 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Jeg har en lignende som denne
![]() |
#8 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Plantasjen har noen fine i flettet pil (?), altså tynne greiner.
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Jeg har lagt litt av "prosjektet" på hylla, men endte allikevel opp med tre kasser fra Biltema av alle plasser - de står nå med blomster i flor en helt annen plass enn opprinnelig tenkt. Men kassene er ganske fine, passer i allefall godt inn hos oss og koster bare 79,- per stykk.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: [Hage] Tips til fine blomsterkasser?Jeg har sånn som i innlegg tre. Det er en selvvanningskasse, så den er i alle fall praktisk, om man ikke liker utseendet. Jeg lurer litt på om den er kjøpt hos BoGrønt, husker ikke helt.
![]() |
![]() |
|
|