Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er mobilen ødelagt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 16:37   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når er mobilen ødelagt?

Jeg er eier av en HTCC Touch Diamond. Jeg fikk den på jobben i august. Det er en elendig telefon.

I det siste har den begynt å nekte å ta imot telefonsamtaler og sms. Jeg har bevis for dette siden kolleger har forsøkt å ringe meg mens vi begge kan se mobilen. Den ringer ikke, og jeg får ikke beskjed om at det er lagt igjen melding på svareren. Hvis jeg restarter, får jeg meldingene. Det er ingen melding på telefonen om at noe er galt.

I tillegg; jeg bruker telefonen svært lite. Allikevel må den lades annenhvert døgn og den trenger ca 7 timers ladetid. Jeg lader derfor om natten.

Er det nå lov til å si at denne telefonen har avgått med døden og forlange en ny telefon?

Jobben min betaler både telefon og abonnement. Jeg er også avhengig av den siden jeg har kundekontakt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.