Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Elf Cosmetics

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 15:08   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elf Cosmetics

Noen som har erfaring med sminken fra Elf? Jeg blir fristet til å teste den ut, men når det er så billig blir jeg jo skeptisk.

Gammel 18-06-10, 15:12   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elf Cosmetics

Eg kjøper berre i frå dei. Men eg kjøper studio eller mineral serien deira. Dei til 16,- likte eg ikkje. Kjøpte ein gong, men brukar dei aldri.

Gammel 18-06-10, 15:41   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg kjøper berre i frå dei. Men eg kjøper studio eller mineral serien deira. Dei til 16,- likte eg ikkje. Kjøpte ein gong, men brukar dei aldri.

Noen av produktene du kan anbefale?
Tar det lang tid fra du bestiller og til det leveres?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 15:44   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Likar øyenskyggane deira og neglelakken. Har vel og kjøpt eyeliner frå dei om eg ikkje husker feil. Og pudder, koster og sikkert litt meir.

Tatt rundt 2 veker på det meste trur eg. Dei er lynkjappe med å sende det frå seg. Hender at det berre tar ein time frå eg har bestilt til det er pakka og sendt frå dei. Så det er posten det står på.

Gammel 18-06-10, 15:58   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker solpudder derfra, og har prøvd rougen. Syns begge deler fungerer greit. Øyenskyggene har jeg ikke prøvd, men en venninne mener at de er helt kurante. Man merker jo at det ikke er Dior, men de fungerer greit på en god base.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.