Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kunsten å kunne parkere - del 2

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 20:01   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunsten å kunne parkere - del 2

Denne er hysterisk. Mannen i bilen bak får nok, får dama ut av bilen og parkerer den for henne.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 19-06-10, 22:41   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunsten å kunne parkere - del 2

Som å se meg selv!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:12   #3
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Denne har jeg sett mange ganger, like hysterisk hver gang. Lurer på hvordan sånne personer får førerkort.

Gammel 19-06-10, 23:15   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

smart av han i bilen bak.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:53   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Denne har jeg sett mange ganger, like hysterisk hver gang. Lurer på hvordan sånne personer får førerkort.

Ingen som sjekker at man kan parkere når man kjører opp, da

Jeg er skikkelig dårlig på det, rygger aldri inn, og er det bare lukeparkering går jeg heller en km eller to..

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:57   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte faktisk parkere på oppkjøring, men sensor valgte en svær, nesten tom parkeringsplass, så det var ikke akkurat hjernekirurgi.
Jeg måtte jo også parkere da vi kom tilbake til Biltilsynet, men der var det også en stor fin parkeringsplass med veldig lite biler.

Gammel 20-06-10, 00:17   #7
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Er det virkelig mulig. Jeg er nok ikke den aller flinkeste til å parkere, men sammenlignet med dette skulle man jo tro jeg aldri hadde gjort annet enn å parkere biler.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 00:20   #8
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg er skikkelig dårlig på det, rygger aldri inn, og er det bare lukeparkering går jeg heller en km eller to..

Greit nok det, men en kjørelærer bør ikke sende en elev som ikke kan parkere til oppkjøring etter min mening

Gammel 20-06-10, 00:50   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-06-10, 01:02   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke rart damer har dårlig rykte når det gjelder rygging,parkering og kjøring

Blir flau over å være hun-kjønn

Greit nok det, men en kjørelærer bør ikke sende en elev som ikke kan parkere til oppkjøring etter min mening

På ene kjøreskolen her har man en time med rygging, og beskjed om å dra hjem å øve. Ikke alle som kan gjøre det hjemme.
Mann kjørte opp intesiv og hadde ingen timer med rygging så jeg måtte lære han å parkere å rygge
For jeg hadde trent masse på det før jeg begynnte å kjøre opp, 1 år før han

Gammel 20-06-10, 01:08   #11
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Den dama skulle egentlig ha parkert bilen for godt !! Og kastet nøkkelen.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 08:51   #12
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Den dama skulle egentlig ha parkert bilen for godt !!

Hun prøvde ...

Gammel 20-06-10, 09:08   #13
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Lurer på hvordan sånne personer får førerkort.

Jeg spurte kjørelæreren om vi ikke skulle øve på å lukeparkere før oppkjøringen.
Det trengte vi ikke, er visst ikke noe lukeparkering på oppkjøringa.
Jeg fikk beskjed om å øve selv, frem til jeg har lært meg det kunne jeg parkere der det er litt større plass.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:10   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig?

Joda, det er vanlig å måtte parkere under oppkjøring.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:24   #15
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Haha, det kunne faktisk vært meg.

Jeg går heller ekstra enn å parkere på slike steder.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:33   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Den parkeringsplassen der var jo ENKEL, men man MÅ jo ikke rygge inn? Jeg sliter også litt med å rygge inn på slike steder, da parkerer jeg heller på vanlig måte (jeg skal jo også ofte ha opp luken bak i bilen og den går ikke opp om en bil står klint inntil). Å parkere rett frem der var jo ikke akkurat hjernekirurgi.

Gammel 20-06-10, 10:49   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Til og med jeg er jo bedre å parkere enn det der.

Gammel 20-06-10, 10:55   #18
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Noen har fått lappen på postordre. Den store fine parkeringsplassen. Den skal ikke by på problem. Det er ikke mulig å ikke klare å parkere når man har lappen. Når man ikke klarer den parkeringen der bør man vurdere om man i det hele tatt har noe bak rattet å gjøre i det hele tatt. Lukeparkering kan være litt vanskelig. Spesielt med bilen min. Det er sjelden at jeg finner store nok luker. Den største grunnen til det er at bilen min er 5.3 m lang.

Gammel 20-06-10, 10:57   #19
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Som å se meg selv!

Definivt ikke noe å skryte om.

Jo, det sjekkes på oppkjøring.

Gammel 20-06-10, 11:27   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Definivt ikke noe å skryte om.

Jo, det sjekkes på oppkjøring.

Jeg hadde ikke lukeparkering på oppkjøringa, forbikjøring derimot hadde jeg. Ikke øvde vi noe spesielt på lukeparkering heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.