Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må dele denne med dere, da jeg synes den var morsom, ja

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 11:19   #1
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Må dele denne med dere, da jeg synes den var morsom, ja

På en øde gruppe med nydelige øyer ute i det store intet, var følgende mennesker strandet:

To italienske menn og en italiensk kvinne
To franske menn og en fransk kvinne
To tyske menn og en tysk kvinne
To greske menn og en gresk kvinne
To engelske menn og en engelsk kvinne
To irske menn og en irsk kvinne
To bulgarske menn og en bulgarsk kvinne
To japanske menn og en japansk kvinne
To kinesiske menn og en kinesisk kvinne
To norske menn og en norsk kvinne

En måned senere har følgende ting skjedd:

En italiensk mann drepte den andre italienske mannen, for å få ha den italienske kvinnen for seg selv.

De to franske mennene og den franske kvinnen lever lykkelige sammen i en trekant.

De to tyske mennene har en streng timeplan hver uke, med besøk hos den tyske kvinnen.

De to greske mennene koser seg med hverandre, og den greske kvinnen gjør rent og lager mat til dem.

De to engelske mennene venter på at noen skal presentere dem for den engelske kvinnen.

De to irske mennene delte øya i Nord og Sør, og satte opp et brenneri. De kan ikke huske om sex er inne i bildet, for alt blir litt dunkelt etter noen liter med kokosnøttwhisky. Men de er fornøyde for engelskmennene har det i hvert fall ikke noe gøy.

De to bulgarske mennene kastet et langt blikk på det store havet, og et annet langt blikk på den bulgarske kvinnen, og begynte å svømme.

De to japanske mennene har sendt en fax til Tokyo, og avventer instruksjoner.

De to kinesiske mennene har startet opp apotek / vinmonopol / restaurant / vaskeri, og har gjort kvinnen gravid for å sørge for øke kundegrunnlaget til butikken sin.

De to norske mennene vurderer kollektivt selvmord, for den norske kvinnen klager uopphørlig over kroppen sin, om den egentlige feminisme, om hvordan hun kan gjøre alt det de kan gjøre men vil bare ikke gjøre det akkurat nå, om nødvendigheten av å finne seg selv, om nøyaktig deling av hjemmeplikter, hvordan sand og palmer får henne til å se tykk ut, hvordan hennes forrige kjæreste respekterte hennes meninger og behandlet henne bedre enn de gjør, og hvordan hennes forhold til moren er i bedring. Positivt er det dog at i alle fall er skattene lave og at været er bedre enn hjemme.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 12:05   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må dele denne med dere, da jeg synes den var morsom, ja

Den var morsom helt frem til omtalen av den norske kvinnen.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 12:08   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Helt enig.

Gammel 20-06-10, 12:11   #4
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 12:13   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Enig.

Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 12:35   #6
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det var morsomt jeg da.

Gammel 20-06-10, 12:37   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke den var morsom i det hele tatt, men skjønner at "folk flest" kanskje syns det.
Beskrivelsen av den norske kvinne syns jeg bare var teit.

Gammel 20-06-10, 18:39   #8
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Ikke sånn kjempemorsom, men tapte seg ihvertfall på slutten..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 18:54   #9
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg syns ikke den var morsom i det hele tatt, men skjønner at "folk flest" kanskje syns det.
Beskrivelsen av den norske kvinne syns jeg bare var teit.

Kaller du meg "folk flest"?

Gammel 20-06-10, 20:49   #10
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

With bunnyrabbit ears.

Det er ikke vondt ment, jeg har bare innsett for lenge, lenge siden at jeg virkelig ikke er på nett med hva folk syns er morsomt.

Gammel 20-06-10, 20:59   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg humret.

Selvsagt var det om den norske kvinnen morsomt.

Gammel 20-06-10, 21:02   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

SYnes den var litt morsom fram til den med dennorske kvinnen.
Den var bare teit synes jeg da.

Gammel 20-06-10, 21:03   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, come on!

Det er morsomt at den bulgarske kvinnen er stygg som tykjen sjøl, men ikke at norske kvinner er noget maniske?

Enten er alt morsomt, eller ingenting, altså!

Gammel 20-06-10, 21:03   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jesus, for en prippen gjeng. Kan man ikke fortelle en vits engang uten at det må påpekes at innholdet ikke er PK.

Gammel 20-06-10, 21:06   #15
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jesus, for en prippen gjeng. Kan man ikke fortelle en vits engang uten at det må påpekes at innholdet ikke er PK.

Regnet ikke med noe annet.

Gammel 20-06-10, 21:08   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg tenkte akkurat det samme som Poly. Andres stereotyper kan vi le av, men selvironi? Nei, det har vi ikke sett.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 21:08   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde nå vært så sin sak om man syntest hele stereotypigreia var teit. Men at det er morsomt med stereotypi-vitser så lenge de rammer ANDRE og absolutt ikke en selv - det er jo bare dobbeltmoralsk!

Gammel 20-06-10, 21:10   #18
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns egentlig ikke den var så veldig morsomt helt til jeg kom til slutten. Jeg kjenner veldig mange som er norsk, kvinne og som skrevet.

Gammel 20-06-10, 21:29   #19
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Var vel ingen som påpekte det, vel?

Og prippen, come on.

Gammel 20-06-10, 21:49   #20
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lo godt av denne - fra begynnelse til slutt. Jeg nekter å tro at det bare er meg som fant snev av meg selv i den norske beskrivelsen.

Måtte norske menn få slippe å havne på ei øde øy med meg

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.