|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Landlige bosteder i tilknytning DrammenVi skal kanskje flytte. Samboeren min har store sjangser for å få en jobb i Drammen.
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenHar vokst opp på Tranby og det er nært både Drammen og Oslo. Tror nok det er ganske dyrt å kjøpe der, men sikkert mulig å leie til samme pris som i Drammen.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenTranby er fint ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenSender deg PM
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenKongsberg synes jeg høres litt vel langt unna ut. Hokksund er et høl (unnskyld!), og toget går kun en gang i timen, samtidig som bussen går... Styr unna mesteparten av Drammen kommune om dere ikke liker trafikk, man hører trafikksuset nesten overalt. Lier er fint. Tranby er ganske landlig, men likevel sivilisert, og nær E-18 og Liertoppen. Buss to ganger i timen på hverdager. Andre steder i Lier kan være ganske isolert, så sjekk kollektivtilbudet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenVi flyttet til Tranby fra Oslo for 10 år siden, og vi stortrives her. Kort vei både til Oslo og Drammen, gode barnehager, grei skole og kort vei til marka. Det var også veldig lett, syns vi da, å få et nettverk her i området. (Hjelper jo selvsagt å ha barn.)
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenTranby, hvor blir det i forhold til Lierbyen?
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning DrammenDet tar ca 8 minutter å kjøre fra Tranby til Lierbyen - rett ned bakken.
![]() |
#9 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Landlige bosteder i tilknytning Drammen
Da har jeg sikkert kjørt forbi Tranby på veg til/fra søstra mi ja.
![]() |
|
|