|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() LisebergVi tenkte å ta oss en tur til Liseberg i sommer. Vi vil gjøre det enkelt og tar med telt. Siden vi ikke har vært der før lurer jeg da på om det er noen som har gode tips om overnatting i nærheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LisebergDet er vel en campingplass rett ved Liseberg, mener jeg. Lisebergbyn eller noe sånt?
![]() |
#3 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: LisebergHer overnattet vi i sommerferien i fjor, veldig greit!
![]() |
#4 |
Står på egne ben
![]() Sv: LisebergAnbefaler Lisebergbyen om dere skal sove i telt i nærheten av Liseberg. Det ligger også en camping til litt nærmere, men kan ikke anbefale den. Husk å bestille teltplass på forhånd, det er garantert fullt når dere kommer dit om dere ikke har forhåndsbestilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: LisebergTakker for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: LisebergStår at det ikke går an å forhåndsbestille teltplass i Lisebergbyen.
![]() |
#7 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: LisebergJa, det er veldig ulik praksis.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: LisebergKjøp hustelt, da får en reservert plass. Mener vi har reservert teltplass på Lisebergbyen tidligere. Eller husker jeg feil? Er et par ganger vi ikke har gjort det og da har det bestandig vært fullt. Utsjekk er vel kl. 11 eller 12 på dagen, så da må en i tilfelle være der rett etter utsjekk for å ha håp om plass. Lisebergbyen er veldig populært og bo på. Forrige gang hadde vi med campingvogna dit, så da får en jo reservert, men telter står jo litt mere hulter til bulter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: LisebergAng. Liseberg: husk at man må betale både for inngang PLUSS attraksjonene (man kjøper et sånt kort ved inngangen). Mener å huske at det var steike dyrt der? Jeg må inn på hjemmesiden og se. Var der i 2002, men da var det bare jeg og mannen som reiste (hadde ikke fått barn enda) så vi slapp jo billigere unna.
![]() |
#10 |
--
|
![]() Sv: Liseberg
Det koster 80 kroner om sommeren i inngang, barn under 7 gratis. Åkpass koster 295,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: LisebergAha. Da var det jo ikke så ille som jeg trodde, slett ikke. Likte dette med barn under 7 år gratis, og du har jo et poeng i at ikke alle bør betale full pris om de ikke skal kjøre karuseller men bare bli med for ungenes skyld feks. Det er jo egentlig ganske fjernt?!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: LisebergKan anbefale dette: http://www.annes-hus.o.se/Anneshus/Welcome_to.html |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|