|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kunstige blomster til hårpyntJeg vurderer å kjøpe kunstige blomster til å ha i håret når jeg skal gifte meg, men har virkelig ingen idé om hvor en får kjøpt sånt. Noen som vet? Helst i en vanlig butikk i Oslo, ikke på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kunstige blomster til hårpyntEr ikke det noe alle butikker har da? HM, Monsoon etc? Alternativt kan man jo kjøpe uekte blomster på f.eks plantasjen og lett sy disse fast til en spenne og da. - men om jeg tenker meg om er det sikkert dyrere og alt enn å kjøpe i butikk.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Kunstige blomster til hårpyntJeg har sett på Monsoon og HM, men de hadde bare veldig store blomster, og jeg ser liksom for meg noe litt mer diskret... Vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Kunstige blomster til hårpyntJa, jeg skal ha prøvetime på onsdag, men hun nevnte at jeg kunne ta med dersom jeg hadde noe spesielt jeg ville ha i håret, så jeg tenkte jeg kanskje kunne finne noe. Det går nok veldig bra uten også, jeg var bare litt i planleggingshjørnet her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kunstige blomster til hårpynt
Jeg hadde ekte blomster, eføyblader og noen små blå klokker av noe slag. De holdt seg veldig fint.
![]() |
#10 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunstige blomster til hårpynt
Jeg hadde ekte blomster i håret da jeg giftet meg :mimre: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|