Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kunstige blomster til hårpynt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-10, 13:55   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Kunstige blomster til hårpynt

Jeg vurderer å kjøpe kunstige blomster til å ha i håret når jeg skal gifte meg, men har virkelig ingen idé om hvor en får kjøpt sånt. Noen som vet? Helst i en vanlig butikk i Oslo, ikke på nett.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:19   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige blomster til hårpynt

Er ikke det noe alle butikker har da? HM, Monsoon etc? Alternativt kan man jo kjøpe uekte blomster på f.eks plantasjen og lett sy disse fast til en spenne og da. - men om jeg tenker meg om er det sikkert dyrere og alt enn å kjøpe i butikk.

Gammel 21-06-10, 14:22   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Monsoon har en del! sitter med en i håret nå og de hadde mangen forskjellige. Også hvite roser.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:23   #4
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

E-bay.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:32   #5
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett på Monsoon og HM, men de hadde bare veldig store blomster, og jeg ser liksom for meg noe litt mer diskret... Vanskelig. Jeg kan muligens høre med frisøren når jeg skal dit på onsdag også.

Gammel 21-06-10, 14:48   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg hadde ekte blomstrar i håret. Lurer på om eg og frisørdama avtalte ting under prøvetimen.

Gammel 21-06-10, 14:53   #7
ingling

ingling sin avatar

Standard

Ja, jeg skal ha prøvetime på onsdag, men hun nevnte at jeg kunne ta med dersom jeg hadde noe spesielt jeg ville ha i håret, så jeg tenkte jeg kanskje kunne finne noe. Det går nok veldig bra uten også, jeg var bare litt i planleggingshjørnet her.

Funket det bra med ekte blomster? Det er jo finest, unektelig. Holdt de seg bra hele dagen?

Gammel 21-06-10, 14:56   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enn barneavdelingene til overnevnte? Kanskje de har noe mindre?

Gammel 21-06-10, 15:00   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Funket det bra med ekte blomster? Det er jo finest, unektelig. Holdt de seg bra hele dagen?

Jeg hadde ekte blomster, eføyblader og noen små blå klokker av noe slag. De holdt seg veldig fint.

Gammel 21-06-10, 15:01   #10
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg hadde ekte blomster i håret da jeg giftet meg :mimre:

Blomsterdamen (samme som ordnet brudebuketten) ordnet disse for meg. De holdt seg fint hele dagen, og natten med.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 15:19   #11
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Blomstrane mine holdt seg fin heile dagen. Var så fint atte.

Gammel 21-06-10, 18:52   #12
ingling

ingling sin avatar

Standard

Hmm, da tror jeg jommen jeg skal prøve meg på ekte. Takk, snillinger!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.