|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() KielMe har nokre timar i Kiel. Tips til korleis me brukar dei på best mulig måte?
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KielGå forbi de første kjøpesentrene og gå litt lenger opp i gågata, gjerne helt i enden...
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: KielEbig. Vi gikk gågaten til vi kom til en kirke, og der var det litt koselige fortausrestauranter og slikt. Ikke bare sånn turistræl.
![]() |
#4 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: KielPleier alltid å få med meg Nanu Nana for å kjøpe billige kubbelys...
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: KielJeg liker kjøpesentrene godt jeg, og kan sulle rundt der i timesvis. Men klart, man kan rusle gågata opp mot Karstadt og gjerne titte inn i sidegatene også. Kiel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: KielKiel er Drammen (sorry Drammensere). Dra til Hamburg. Bare en time med toget eller bil fra Kiel. Jeg ser jo at du har for liten tid til det, men i tilfelle noen andre titter innom traaden, ville jeg bare si det. De fleste tror jo at Hamburg er mye lengre borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|