Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vaskerom!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 22:58   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskerom!

Vi har verdens kjipest vaskerom. Innredet i 1985 - og uforandret siden da. Jeg bruker ikke vaskerommet til arbeidsrom (for lite og uten gode tørkemuligheter), men jeg må gjøre noe for at det skal bli bedre.

FØrst: Utslagsvask: Bruker dere denne mye på vaskerommet?
Vår brukes nemlig aldri. Jeg kunne tenkt meg å fjerne hele skiten. (Den står sånn til at det gjør det vanskelig å få inn benk, nemlig)

Jeg har ikke store og dyre planer til oppussing altså. Det jeg tenker er ny farge på veggene - kanskje nytt belegg (sennepsgult nemlig), skap og benkeplate.

Rommet er sikkert omtrentlig 4 kvm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.