Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken farge på vaskeromsinnredningen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 23:13   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken farge på vaskeromsinnredningen?

Vi innreder vaskerommet, og jeg har blitt i stuss, sånn i sluttfasen.

Rommet er ganske romslig, men lavt under taket. Helhvite vegger (mur) og halvmørke, grå fliser på gulvet. På den ene langveggen skal jeg ha en rekke med to benkeskap (med skittentøy i trådkurver inni), en stor, hvit vask med uttrekksskuff under i midten, og så vaskemaskin og tørketrommel på andre siden, med benkeplate over. Ingen overskap.

Jeg hadde bestemt meg for å ha høyglans rød, alumuniumsfarget benkeplate, og alu-farget sokkel, men nå er jeg redd det blir for mørkt, med de såpass mørke gulvflisene. Og så lurer jeg på om det blir for lite symmetrisk, siden vaskemaskin og tørketrommel er hvite.

Og at jeg heller skal ta hvit høyglans og heller stæsje opp med farger ellers?

Og i så fall: Hvilken benkeplate da, da? Noe med tre for å "varme" litt opp?

Og hvilken sokkel?

Planlegge alt på forhånd, ja... IKKE min styrke! :har halvmontert innredning i kjelleren:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Vaskekum.jpg (1,1 KB, 68 visninger)
Filtype: jpg Skuff.jpg (3,2 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg rød skuff.jpg (4,2 KB, 0 visninger)
Gammel 23-06-10, 23:25   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken farge på vaskeromsinnredningen?

Vi har høyglans rød fra IKEA, hvite vegger og grå flis. Kjempefornøyd!

Gammel 24-06-10, 08:35   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erre så nøye, a? Det er et vaskerom i kjelleren. Men jeg tror begge deler blir fint, både rødt og hvitt. Og symmetri er noe dritt, trenger ikke bry deg med det. Om du synes rødt er finest så kjører du med det, altså.

Gammel 24-06-10, 08:39   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt! Rødt!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 08:48   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer for hvitt - uten glans, jeg synes det er penere enn med, uten at jeg kan forklare hvorfor.

Gammel 24-06-10, 09:13   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

For et deilig luksusproblem å ha! :ønsker meg veldig et vaskerom:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 09:20   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville valgt den røde varianten. Beskrivelsene dine gav meg gode ideer til oppussing av eget vaskerom

Jeg ville latt innredningen være en frisk fargeklatt og hatt minst mulig stæsj utenom

Gammel 24-06-10, 09:25   #8
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Vi har hvit innredning og mørk grå benkeplate og er fornøyd med det, men rødt høres veldig stilig ut!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.