Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Camping/hytteutleie på Sveriges vestkyst

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 09:08   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Camping/hytteutleie på Sveriges vestkyst

Vi planlegger ferie til Sverige. Har dere noen campinger langs vestkysten av Sverige dere vil anbefale? Det må ikke være langt fra Gøteborg og i hundevennlige omgivelser (gode turområder). Det må også være høy/god standard på hyttene.

Gammel 24-06-10, 09:39   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Camping/hytteutleie på Sveriges vestkyst

Åsa camping 5 mil sør for Gøteborg ligger i alle fall kjempefint til og har en helt nydelig badestrand. Nå er det en del år siden jeg bodde der, men kan aldri tenke meg at det har blitt noe dårligere der. Har aldri bodd på noe hytte der, så akkurat det vet jeg ikke noe om.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 12:42   #3
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Åsa camping 5 mil sør for Gøteborg ligger i alle fall kjempefint til og har en helt nydelig badestrand. Nå er det en del år siden jeg bodde der, men kan aldri tenke meg at det har blitt noe dårligere der. Har aldri bodd på noe hytte der, så akkurat det vet jeg ikke noe om.

Mange takk for tips. Det så veldig fint ut der men de har ikke hytteutleie.

Gammel 24-06-10, 19:43   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Finner du noe ledig via hytteutleie på campingplasser så sent i sesongen da?
Sjekk heller NOVASOL. Vi fant flere ledige greie hus nå for en måned siden.

Gammel 24-06-10, 19:49   #5
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Finner du noe ledig via hytteutleie på campingplasser så sent i sesongen da?
Sjekk heller NOVASOL. Vi fant flere ledige greie hus nå for en måned siden.

Ja vet jeg er sent ute, måtte forandre de opprinnelige ferieplanene. Jeg har sjekket Novasol men det ser ut til at det kun er mulig å booke minimum 1 uke. Vi skal bare ha overnatting for 4 netter...

Gammel 24-10-10, 18:39   #6
sabeltann
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2010
sabeltann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har leid hytte og feriehus i sverige ved flere anledninger og har da funnet boligene på finn.no via deres feriehus: http://www.finn.no/reise/feriehus-hytteutleie . Anbefaler at du tar en titt der, vi fant ihvertfall det vi var ute etter

sabeltann er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.