|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på langedrag?Langedrag er vel egentlig som en landlig dyrehage for norske skogsdyr, hvor man ser ulv, elg, gaupe etc. Man kan enten kjøpe mat og spise der, eller ha med seg kurv og lage piknik sjøl. Koselig sted. (Hvordan i huleste skriver man piknik etgentlig?)
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på langedrag?Jeg elsker Langedrag. Har vært der flere ganger, og skal tilbake dit neste fredag.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på langedrag?Divine sier det. Veldig mange av dyrene går ute og man får komme så tett på som man tør. Det er fast tidspunkt for mating av noen av dyrene, hvertfall elg.
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på Langedrag?Helt enig med Divine !
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på Langedrag?Langedrag
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på Langedrag?Det står altså ikke et pip om hverken omvisning eller dyr på sidene deres ift dagsbesøk - bare pris, så det er vel ikke _bare_ manglende fantasi det går på tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på Langedrag?Hvor lang tid tar det ca. å kjøre dit fra Oslo? Egner det seg for dagsbesøk, eller må man ha en overnatting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør man egentlig på Langedrag?Jeg hadde ikke orket å kjøre tur/retur Oslo på en dag. Regner med at det tar ca, 3,5 time å kjøre én vei. Det er dyrt å overnatte der, så jeg ville ha overnattet i nærheten. Nesbyen, kanskje?
![]() |
|
|