![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Autobrikke-avtalesaken er slik...
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleJeg tror ikke det er noen som helst problemer å starte en ny avtale med den bilen du disponerer. Om du skifter bil så flytter du bare over brikken dit og melder i fra om endrer reg nummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleBra, da satser jeg på å prøve det. Tar det lang tid å få brikken i posten? Jeg tror det går an å få på en bensinstasjon her, men er ikke helt sikker.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleOm du har autopassbrikke så er det brikkeleser i myntfeltet også i mange bomstasjoner. Da kan det hende du ender med å betale både med brikken og med mynt. |
![]() |
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleDet er stort sett maks en gang i måneden jeg kjører bommen, så det er ikke store utgifter. Men det er vel noen passeringer for meg sørover langs E18, så det hadde vært kjekt å slippe mynter/kort der.
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaletusen takk for svarene!
![]() |
#10 |
trenger lading
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleDer tror jeg jeg endelig fant frem på sidene deres (jeg synes det var rotete på siden deres)... "Passeringer uten avtale", der står det 3 bensinsstasjoner en kan betale etterpå, så de selger sikkert avtale der og. Den ene er iallefall litt nærmere meg.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleDu kan registrere deg på nett så kommer det brikke i posten også. |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleDen kommer med det samme. Og du kan kjøre før den kommer også de fleste steder. (Sjekk om det gjelder hos deg). Da bare tar de bilde, leser av bilnummeret ditt og avregner mot avtalen. |
![]() |
![]() |
#14 |
er her
|
![]() Sv: Autobrikke-avtaleJeg tror ikke du kan få en avtale til på¨samme bil. Jeg forsøkte å registrere vår (ny kjøpte) bil, men fikk ikke tillatelse fordi bilens reg nr var allerede registrert med en avtale. Så der ble det en del greier før gammel eier slettet sitt abb slik at vi kunne opprette nytt. Men det er jo lov å forsøke seg.
![]() |
|
|