Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ifølge goboken er jeg visst gravid

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 17:54   #1
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Kul

Ifølge goboken er jeg visst gravid

Fikk i dag en konvolutt med fødselsboken, diverse reklamebrosjyrer om graviditetsbøker og annet, samt et følgebrev som gratulerte meg med svangerskapet.
I følge dem har jeg visst registrert meg på babyverden.no eller sendt inn en eller annen kupong. Enten så er det noen som tøyser med meg, (ikke veldig morsomt da ) eller så vet de veldig mye mer om meg enn jeg selv gjør.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:57   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I følge goboken er jeg visst gravid

Gratulerer da!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:58   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Du verden, det var i såfall en real overaskelse vil jeg tro.

Gammel 24-06-10, 18:01   #4
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Kanskje babyverden er synsk og bare vil være ute i god tid

Gammel 24-06-10, 18:09   #5
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Gratulerer da!

Jo takk du, tror vi venter litt med gratulasjonene.

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Du verden, det var i såfall en real overaskelse vil jeg tro.

Et realt under tenker jeg vi sier.

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Kanskje babyverden er synsk og bare vil være ute i god tid

Det var poden som åpnet brevet siden jeg så at det var reklame fra goboken, og han ble veldig glad med en gang. Han ønsker seg veldig en liten søster eller bror, så han ble faktisk litt skuffet da jeg måtte fortelle ham at noen nok har gjort en feil.

Gammel 24-06-10, 18:11   #6
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Stakkars poden da.

Gammel 24-06-10, 18:11   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 24-06-10, 18:16   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ifølge goboken er jeg visst gravid

Åh, stakkars Poden, da - som ble skuffet.

Kanskje de har blingset i systemet sitt når de pakket bøker?

Gammel 24-06-10, 18:54   #9
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Eller er det poden som har bestilt, i den tro at det er der babyene kommer fra?

Gammel 25-06-10, 00:09   #10
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

ups - jaja , gratulerer da !

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 00:40   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du meldte deg ikke inn da du skulle ha Poden da, og så er de bare ekstremt treige med å sende ut pakken?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 07:35   #12
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Over ni år på å sende ut en pakke er vel litt i overkant, det må i så tilfelle være verdens lengste svangerskap.
Var medlem i goboken en gang, men det er sikkert syv år siden jeg meldte meg ut. De syns vel det var på tide med en til nå da.
Mail er sendt hvor jeg ber dem om å fjerne meg fra registeret, så får jeg se om det hjelper.

Gammel 25-06-10, 07:41   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hyggelig, gratulerer. Jeg regner med at jobben din ikke får vite det før om en stund.

Gammel 25-06-10, 07:45   #14
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Takker Adrienne.
Så lenge jeg holder hemmeligheten godt bevart her inne så er det vel ingen på min jobb som får vite noe?

Gammel 25-06-10, 07:46   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Takker Adrienne.
Så lenge jeg holder hemmeligheten godt bevart her inne så er det vel ingen på min jobb som får vite noe?

Man vet aldri, min erfaring er at kolleger dukker opp når man minst venter det.

Gammel 25-06-10, 07:50   #16
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Man vet aldri, min erfaring er at kolleger dukker opp når man minst venter det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.