|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Jeg vil også treneJeg vil bli en som trener.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil også treneIngen trening er bortkastet er mitt mantra. Litt er bedre enn ingenting, kondistrening er bra for hjertet, og bedre enn ingen trening. Litt styrketrening gjør kondistreningen lettere, men jeg tror det går fint uten også altså. Det viktigste er å bevege seg litt.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg vil også treneJeg liker å danse, og synes derfor at saltrening er gøy. Jo mer komplisert, jo mer kalorier forbrenner jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg vil også treneDans utgår også pga knærne. Og jeg er nok en av dem som ikke syns det er mer stas å trene sammen med noen. I såfall må det være noen som bare er der for at jeg skal føle meg forpliktet til å dra, men som ikke forventer noen sosial omgang utover det.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Jeg vil også treneJeg har en kollega som er sprek som bare fy, og hun hater styrketrening og hopper derfor over det.
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg vil også trene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg vil også treneDu må melde deg inn på 3t - så kan du trene like i nærheten (de har fin spinnigsal der du bor og det er vel veldig knevennlig tror jeg) - du kan svømme på Rosten eller i pirbadet - og du kan trene med både meg og Albertine. (blir ikke så mye trening da - mest prat, kanskje)
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg er nok også der.
Skal jeg kalle deg dust? Ja, jeg gjør det. Dust!
Nja. Jeg liker ikke 3T. Jeg er litt sånn sær og er medlem hos Nautilus istedet. Dårlige treningslokaler, ingen saltimer, men små og rare og tar seg av ungdommen på saupstad.
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg vil også trenehttp://www.side2.no/sexogsamliv/article2671168.ece
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg vil også treneSpesialutstyr? Du trenger da ikke spesialutstyr til spinning? *Trener i joggebukse og treningssko*
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg trodde man måtte ha sånn sykkelbukse med padding og sånn om man skulle spinne.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg vil også treneSpinning hjemme i stua med enten noe på TV eller bra musikk på øret har vært min redning. Jeg blir ikke akkurat tynnere, men formen er VELDIG bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Jeg vil også treneJeg vil nok anbefale paddet bukse hvsi du skal sette deg på en spinningsykkel. Det gjør vondt noen uker, men så er man herdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Jeg vil også treneForresten så har de spinningunderdeler til en veldig god pris på obs om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg vil også treneJeg har elipsemaskin her hjemme, så jeg kan begynne å brukke den. For litt av greia på et senter er at det er så flaut å komme dit, trene i 4 sekund, også være helt ødelagt. Jeg må trene meg opp litt først.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
Veldig god pris hjelper ikke når jeg resten av sommeren har null kroner. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt mat, liksom.
![]() |
|
|