|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er best: Canon eller NikonVi vurderer å kjøpe et speilreflekskamera
![]() |
#2 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonHva som er best er en ganske smakssak tror jeg. Tror de ligger ganske nært.
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonJeg har hatt begge deler, er fornøyd med begge deler. Tror kanskje jeg liker Nikon bittelitt bedre, men de er ganske like i grunnen.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonVi har canon, men det slår meg at nikon har utrolig flotte og klare farger.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonNikon ligger best i hånden min og derfor har jeg Nikon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonDet beste er vel å holde i begge typene og kjenne etter hva du liker best. Vi har Canon, men det er bare fordi vi hadde analogt Canon først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonDet er nok en smakssak. Jeg prøveholdt flere kamerahus og Canon sine passet best i mine hender (som ikke er så store). I tillegg kjente vi mange med Canonkamera, så det var lett å få tips og litt opplæring her og der.
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonJeg liker Nikon, det har vi og er veldig fornøyd, har hatt canon og det ble solgt etter ganske kort tid..
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonJeg har alltid tenkt at Nikon er hakket over Canon uten at jeg har noen begrunnelse utover at jeg syns det høres slik ut når folk kameranerder rundt meg.
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonSmaksak. Det som passer best i hånden passer til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonHar Canon og er veldig fornøyd, men har aldri prøvd Nikon da.
![]() |
![]() |
#13 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonSmakssak, men erfaringsmessig meiner eg å sjå at Canon gir meir harmoniske fargar, medan Nikon gir betre kontrastar. Eg brukar begge deler, men foretrekker Canon til allround familie- og naturbilete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonLysmåleren har jeg hørt kan være bedre på Nikon. Men veldig mye har jo å si med hvilke objektiv du har på det. Både kontraster og farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonJeg har canon. Speilrefleks og kompakt. Hadde kompakt kamera før jeg arvet svigerfar sitt speilrefleks med masse utstyr. Men nå jakter jeg på nytt å havner hele tiden på canon.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er best: Canon eller Nikon
Samme her, dette har mye å si. Canon sine ble for små rett og slett.
![]() |
#19 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonNikon, så klart.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er best: Canon eller NikonHar Nikon , og er fornøyd med det ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|