Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sommeridyll?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-10, 18:43   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Sommeridyll?

Jeg visste at jeg var på dårlig humør i dag og pms delux, så jeg skjerpet meg skikkelig når jeg kom hjem for å ikke virke gretten. Det gikk veldig bra gjennom middagen og jeg sendte elegant de to største ut på tur til hver sin venninne med beskjed om at de skulle komme hjem klokka syv. Mannen tok med lillebror på en sykkeltur og jeg rigget meg til en fredelig halvtime på terrassen i sola og tok ut dyrene (2 marsvin og 1 kanin til lufting) så jeg kunne sitte og holde øye med dem samtidig.

Hvordan hadde det seg da at idet jeg skal sette meg ned kommer plutselig største hjem med 2 unger på slep og de var tørste (vann og ferdig med det) og de måtte på do og det var ikke måte på. Den ene ble våt av hageslangen før jeg rakk å snu meg, og da kom mellomste tulla hjem med 2 andre venninner på slep (ny runde med unger som er tørste og må på do). I tillegg begynner 2 naboer og klippe plen og med nå 7 unger i hagen, siden lillebror også kom hjem, så var det bare å redde dyra inn igjen. Det var den fredlige halvtimen liksom. Og gud vet hva de ungene klarer å mase om. Passer dårlig når jeg er på dårlig humør. Akkurat i dag gleder jeg meg til alle har dratt og unger i seng, så kan jeg holde det dårlige humøret mitt for meg selv. I tillegg så gikk sola når jeg endelig kunne sitte ned 5 minutter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:45   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeridyll?

Ja, det er helt utrolig hva barn klarer å mase om. Jeg kan ikke huske at jeg maste i det hele tatt da jeg var liten.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:45   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og

I know the feeling!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:51   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også holder det liksom ikke med hm? Hva? Mmm. Hm? /insert fjern stemme/ heller lenger. Hmfp.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:54   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Også holder det liksom ikke med hm? Hva? Mmm. Hm? /insert fjern stemme/ heller lenger. Hmfp.

Nei, det holder ikke. Prøvde meg på at nå er klokka straks syv, så stakk de to minste vennene, men de største har jo klokke selv og påstå at de skulle ikke dra før syv. Klokka var tross alt bare kvart på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:57   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hi hi!

Her er det i skrivende stund 9 barn fra 3 til 10 - så du er ikke alene

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:57   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

virket mystisk kjent det det..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:07   #8
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:15   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 2 barn i seng, men solen er borte så da er jeg jo like langt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:59   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Mine ikke bare maser, men de bærer også. :rabla:

De bærer på noe hele tiden, men aldri det samme. De bærer det ut fra rommmet sitt og legger ting fra seg overalt. Så fort de har lagt fra seg en ting, bærer de rundt på en ny ting, som de legger fra seg et annet sted.
At det er sommer og fint vær ute, betyr bare at de har enda mer plass å legge fra seg ting på.

God sommer!

Gammel 29-06-10, 08:29   #11
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sånne dager er kjipe.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 08:32   #12
Lynett
Aktiv

Lynett sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Lynett har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sånne dager skulle vært forbudt..

Nei, vi kan vist "hvile" når vi blir gammel ja...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.