|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() En kur for kreft? (newscientist.com)http://www.newscientist.com/channel/...t-cancers.html
![]() |
#2 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: En kur for kreft? (newscientist.com)Krysser fingrene for at de finner en kur i hvert fall.
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: En kur for kreft? (newscientist.com)Da må man vel helst krysse fingrene for at noen gidder lage (les: betale) studier på dette. I og med at det er et "allerede oppfunnet" medikament så er det vel tvilsomt at det er så mye penger å hente på salget av det.
![]() |
![]() |
#4 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kur for kreft? (newscientist.com)Wow, så spennende! Håper universitetssykehusene her til lands tar utfordringen med klinisk utprøving.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: En kur for kreft? (newscientist.com)
Ja, trist å være så kynisk men jeg er enig med deg på den måten at jeg er skeptisk til at det er så mange som hiver seg på studier av dette. Spesielt i USA hvor legemiddelindustrien har sterk innflytelse også på universitetene.
![]() |
|
|