|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Onepiece, daffedress til barnTvillingjenta har ønsket seg onepiece lenge, og nå tenkte jeg å sjekke hva som finnes. Jeg går i surr i ulike benevnelser, og aner ikke hva som er orginalt og ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnVi kjøpte på www.university.no tror jeg det var
|
|
|
#3 |
|
snur
|
Sv: Onepiece, daffedress til barnDen orginale er vel denne. Vi har en slik på deling til begge ungene. Den er tykk og god og holder seg fint i vask synes jeg. Dette er ikke den billigste utgaven da og det finnes sikkert mange andre som er like fine
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnI en annen tråd om dette er university anbefalt. Jeg har kjent på dressen fra dette merket hos en nabojente og den virker fin.
|
|
|
|
#5 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnVi kjøpte på www.sportmann.no. Vi, spesiellt ungene, er fornøyde med de.
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnStoresøster har fra University og vi er fornøyde med den |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Onepiece, daffedress til barnMin yngste har fra WOW og kvaliteten er som på andre WOW-klær. Lillesøster fikk sin i april, den har blitt vaske mange ganger, men har holdt både farge og fasong. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnEldste har fra Illusion.no og heter Daffedress by Fabian. God kvalitet på den. Vasket og brukt mange ganger. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnVi har også Vossatassar-dresser til hun minste, og de er av god kvalitet synes jeg. Tykke og gode, men jeg synes kanskje de kunne vært lenger i ryggen. Dressen vår fra University er også tykk og god, jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Tykk glidelås og masse lommer, vi har den i turkis og den er like knall i fargen nå som når vi kjøpte den etter påske.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Onepiece, daffedress til barnPoden har en fra Name It. De hadde opp til ganske store str. 164, tror jeg.
|
|
|
#14 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barn
Disse har barna her. Men de var bare i to farger der vi kjøpte de; mørk lilla og grå.
|
|
|
#15 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Onepiece, daffedress til barnVi har en kongeblå til mellomste, fra www.plagg.no, den er i samme tykkelse og kvalitet som de fra university (som vi har til eldste).
02 06 09 It's not really my problem if they think I'm weird. Sid Vicious Sist redigert av Snø : 03-07-10 kl 16:21. Årsak: Fiksa bilde |
|
|
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Onepiece, daffedress til barnHer går det i dresser fra University. Flott kvalitet også etter vask
|
![]() |
|
|