Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Onepiece, daffedress til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 23:53   #1
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Onepiece, daffedress til barn

Tvillingjenta har ønsket seg onepiece lenge, og nå tenkte jeg å sjekke hva som finnes. Jeg går i surr i ulike benevnelser, og aner ikke hva som er orginalt og ikke.

Hun er 8 år og ønsker seg en dress i kongeblå. Den må gjerne se fin ut ( selv om det er litt av et kriterie! ). Butikken WoW fikk inn flere lignende dresser i dag, men kvaliteten virket simpel Er det noen som kan anbefale en leverandør ? Hva heter den orginale onepiecedressen, og hvilken tekst står det på den ?

Når jeg leser mitt eget innelgg slå det meg hvem sønnen har arvet spørsmålsrekkene fra ....

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 00:06   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Onepiece, daffedress til barn

Vi kjøpte på www.university.no tror jeg det var

Gammel 02-07-10, 01:03   #3
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Den orginale er vel denne. Vi har en slik på deling til begge ungene. Den er tykk og god og holder seg fint i vask synes jeg. Dette er ikke den billigste utgaven da og det finnes sikkert mange andre som er like fine

Gammel 02-07-10, 01:04   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

I en annen tråd om dette er university anbefalt. Jeg har kjent på dressen fra dette merket hos en nabojente og den virker fin.
KOmmer til å bestille en i marineblå til storebror her om han fortsetter å ønske seg det like mye mot bursdagen sin...

En mamma hadde forresten kjøpt rosa dress fra Junior barneklær og hun sa at kvaliteten på den var elendig, dressen er nuppete etter vask.

Gammel 02-07-10, 01:04   #5
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Vi kjøpte på www.sportmann.no. Vi, spesiellt ungene, er fornøyde med de.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 02:13   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøster har fra University og vi er fornøyde med den .

Lillesøster fikk en billig type fra Wearhouse (Furuset senter i Oslo) i gave og den holder seg utrolig bra! Ikke antydninger til nupper etter vask. Den er mellomblå.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 02:15   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min yngste har fra WOW og kvaliteten er som på andre WOW-klær. Lillesøster fikk sin i april, den har blitt vaske mange ganger, men har holdt både farge og fasong.

Mellomsøster og storebror har orginale OnePiece, disse er av tykkere stoff. OK kvalitet, verken falmet eller ufasong på noen av dem. Mellomsøster sin er i marine, og den har holdt fargen forbausende godt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 04:06   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Eldste har fra Illusion.no og heter Daffedress by Fabian. God kvalitet på den. Vasket og brukt mange ganger.
Minsten har en fra NameIt og der røk glidelåsen etter to ukers bruk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 07:31   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jean Paul sine er tøffe!

Gammel 02-07-10, 08:41   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg kjøte en vossatassar dress til minsten på xxl.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:54   #11
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har også Vossatassar-dresser til hun minste, og de er av god kvalitet synes jeg. Tykke og gode, men jeg synes kanskje de kunne vært lenger i ryggen. Dressen vår fra University er også tykk og god, jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Tykk glidelås og masse lommer, vi har den i turkis og den er like knall i fargen nå som når vi kjøpte den etter påske.

Gammel 02-07-10, 10:57   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har fra vossatassar, kvaliteten er bra på den hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:59   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden har en fra Name It. De hadde opp til ganske store str. 164, tror jeg.
Veldig god, og Poden er veldig glad i sin. God kvelitet. Kostet 299,- tror jeg.

Gammel 02-07-10, 11:17   #14
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jean Paul sine er tøffe!

Disse har barna her. Men de var bare i to farger der vi kjøpte de; mørk lilla og grå.
Kvaliteten virker bra.

Gammel 03-07-10, 00:53   #15
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Vi har en kongeblå til mellomste, fra www.plagg.no, den er i samme tykkelse og kvalitet som de fra university (som vi har til eldste).

Her er den Står "All in one" nedover høyre legg.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious

Sist redigert av Snø : 03-07-10 kl 16:21. Årsak: Fiksa bilde
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 00:55   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det i dresser fra University. Flott kvalitet også etter vask
+ at de får med disse superkule Norgebaggene på kjøpet. Mener å ha lest
at dressene der nå er på tilbud. Fra vi bestilte til de lå i posten tok det ca 4 dager

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.