Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mange kilometer har du kjørt, tror du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor mange km har du kjørt i ditt liv (sånn ca).
Ingen 3 4,69%
1 - 25 000 km 10 15,63%
25 000 - 50 0000 km 2 3,13%
50 000 - 75 000 km 3 4,69%
75 000 - 100 000 km 4 6,25%
100 000 - 150 000 km 5 7,81%
150 000 - 200 000 km 7 10,94%
200 000 - 250 000 km 4 6,25%
250 000 - 300 000 km 7 10,94%
300 000 - 400 000 km 5 7,81%
Mer enn 400 000 km 14 21,88%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 15:08   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange kilometer har du kjørt, tror du?

Det lurer jeg på i dag. Dette blir jo litt gjettelek, men jeg har f.eks. hatt min egen bil i 15 år (som også har blitt kjørt av mannen, men jeg har også kjørt hans) og de bilene jeg har hatt har mer eller mindre alltid gått ca 20.000 km per år så da tar jeg det som utgangspunktet pluss at jeg legger til for de årene før jeg hadde egen bil.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 15:20   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kilometer har du kjørt, tror du?

Nei, det har jeg overhodet ingen idé om. Skal vi se ... Jeg har hatt lappen i 18 år, og har disponert bil det aller meste av tida. Spesielt glad i å kjøre er jeg dog ikke. Jeg gjetter vilt på at jeg kjører 3000 km i året (ut fra hvor langt bilen totalt kjører per år), så da skulle det bli ca. 54 000 kilometer.

Gammel 02-07-10, 15:22   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen idé, men fra jeg var 19 til jeg var 37 eide jeg ikke bil, så det kan ikke være all verdens (i forhold til snittet), vil jeg tro.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 15:23   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, jeg aner ikke og klarer ikke å gjette på det. Har hatt lappen siden juni 1999, altså i 11 år nå, men har ikke hatt bil i alle disse årene. Men jeg har kjørt endel ja.

Gammel 02-07-10, 15:35   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hatt lappen i 14 år, kjører fort 20.000 i året.
Mer før jeg traff mannen.
Krysset av for 250.000 - 300.000

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 16:32   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte 50-75000, men det er helt sikkert i nedre sjikt - det er godt mulig jeg er under 50000 og. Dette er et anslag ut fra at jeg har kjørt ca 40000 siden jeg kjøpte bilen jeg har nå samt at jeg i de 13 årene jeg hadde førerkort men ikke bil lånte bil hos foreldrene mine i feriene og dessuten flere år på rad hadde sommerjobb der jeg kjørte rundt hos kunder med lånt bil.

Gammel 02-07-10, 16:38   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har virkelig ikke peiling
Kjører jo hver dag, men ikke akkurat lange distansene.....

Gammel 02-07-10, 16:38   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg kjørte ganske mye da jeg bodde i Telemark, rundt 20 000 i året, mindre nå. Tja totalt kanskje 250 000?

Gammel 02-07-10, 16:41   #9
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

11 år med førerkort x 12000 i året=132000, legger til utallige mil i Europa i fjor og diverse andre ferieturer er vi vel oppe i et sted mellom 150 og 200. Tror jeg.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 16:41   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt lappen i 20 år, og har hatt tilgang til eller egen bil i 15 av dem. I 5 år kjørte jeg over 40 0000 pr år, som omreisende selger. De siste 10 kjører jeg vel et sted mellom 10 og 20 - lite i det daglige, men ganske mange helgeturer og noen kjøreferier som drar på. 350 000 - 400 000, give or take.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 16:47   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hatt lappen i 28 år. Egen bil i 27 år - nei forresten jeg var uten et par år her for en ti års tid siden. Egen bil i 25 år.

Har nok kjørt godt over en halv million kilometer vil jeg tro....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 16:49   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Som jeg selv har kjørt eller som jeg har vært med på å kjøre?
eks kjørt halve?
eller bare sittet i bilen?

Gammel 02-07-10, 16:51   #13
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Som jeg selv har kjørt eller som jeg har vært med på å kjøre?
eks kjørt halve?
eller bare sittet i bilen?

Kjørt selv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 16:57   #14
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hmm.... Det er nok godt over 400.000. Har hatt lappen i 18 år (nei jeg er ikke gammel!!!) og de siste 7 årene har jeg kjørt ca 40.000 km bare i jobb pr år... Så joda km'eterene ruller seg på med hytte på fjellet som brukes ca 30 helger i året, tidligere campet vi i Sverige ca hver helg fra påske til september... Mannen og jeg kjører begge mye i jobb så vi pleier å kjøre en vei hver for å avlaste hverandre litt

Gammel 02-07-10, 16:58   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok. Jeg ble litt usikkert.

Har bare hatt lappet i 10 år. Har tilgang til bil de 3 første.Og etter det har vi hatt egen bil på deling. Nå har jeg en heeelt egen
Og jeg pendet 14 mil hver dag en stund, og kjørt en del turer nordover. Så tror jeg er oppe i en ca 390 000 regnet jeg meg frem til. :sjokkert:
Bare en tur på butikken er 1,2 mil tur retur. En tur på jobb er 2 mil tur retur...

Gammel 02-07-10, 17:52   #16
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg har hatt lappen i 10 år ca. og sikkert kjørt omtent 20 000 i året. Da blir det 200 000 km. Jeg stemte 200 000 - 250 000 km.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 17:59   #17
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Enkelt å svare på - 0 km.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 18:01   #18
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg har kjørt cirka 20.000 km i løpet av de to årene jeg har hatt lappen. 13.000 med min egen bil som jeg kjøpte i fjor påske.

Gammel 02-07-10, 18:26   #19
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Altså, de første årene med bil kjørte jeg ikke så mye, men de siste rundom 5-6 årene har vi hatt bil, og det er jo 2-3-4 sånne 80-90 mils turer pr år i snitt (ehh, aldri bare to tror jeg, og tidvis 5), pluss en del lokalkjøring. Jeg kjørte vel en slik langtur i året eller to før den tid også. Den forrige bilen vår tror jeg vi kjørte rundt 50-60.000 på de årene vi eide den. Dvs, jeg kjørte, mannen kjører ikke. Den nye bilen har vi hatt i to år nå, men jeg husker ikke helt hvor langt den har kjørt. men jeg tipper totalt sikkert rundt 80-90.000 km tror jeg at jeg har kjørt.

Ser frem til å dele på langturene med mannen, forhåpentligvis...

Gammel 02-07-10, 21:12   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke. Jeg har hatt lappen i snart 19 år og fikk egen bil samtidig med lappen. Jeg traff mannen et halvt år etter at jeg fikk lappen, men de første fem årene pendlet jeg til studier, så det ble en del da. Nå¨kjører jeg jo bare når jeg må.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.