|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Fjortisen min skal på speiderleir i Storbritannia i sommer. De skal først telte og deretter bo hjemme hos speiderne fra vertslandet. Han vil gjerne ha med en liten gave til familien han skal bo hos. Hva slags gave kan egne seg? (Det må være noe som tåler oppbevaring i sekken en stund før den skal overleveres).
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Et innrammet bilde med norsk natur, en pyntegjenstand med et dyr fra norsk natur, en souvernir fra hjemstedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Ei lita bok om Norge på Engelsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Ostehøvel hadde mange med seg når vi var på språkreise. Jeg hadde med meg en magnet med bryggen i Bergen og noen andre små ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?
Jeg hadde med meg troll og ei bok om Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Ikke for det ... Jeg innbiller meg at den engelske vertsfamilien min satte pris på både ostehøvel, brunost og diverse nips fra turistbutikkene.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Makrell i tomat. Jeg vet om en amerikaner som hamstrer makrell i tomat når han er i Norge |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Norsk folkemusikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Har de små barn? Det som alltid har vært en hit når jeg har vært hos vertsfamilier er: en eventyrbok om troll på engelsk til barna og en ostehøvel til de voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Jeg har pleid å kjøpe med meg t-skjorter med norske motiver. Det kan være mye rart, elg-skilt eller skrik av Munch.
![]() |
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?
Han vet ingenting om hvilken familie han blir plassert hos før han kommer på leir.
![]() |
#16 |
Trøtt
|
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Til en evt neste gang:
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Forslag til liten gave til "vertsfamilie"?Tusen takk, Palmen. Jeg likte forslaget om kokebok med norsk mat.
![]() |
|
|