|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Saltkokte poteter - skal de serveres varme eller kalde?Ja, overskriften sier vel egentlig det meste |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saltkokte poteter - skal de serveres varme eller kalde?Jeg synes de er best når de blir servert lune/lunkne, og absolutt ikke kalde. Aïoli og evt. en god salsa er ikke dumt til, og god olivenolje.
![]() |
#3 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saltkokte poteter - skal de serveres varme eller kalde?Ok, så de må ikke være rett fra kjelen liksom? Ikke brennhetvarme, hvis jeg forstår deg rett? Driver å planlegger litt logistikk på kjøkkenet, og det er så fint hvis jeg kan ha en plan for hva som skal være ferdig når. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Saltkokte poteter - skal de serveres varme eller kalde?Nei, de trenger ikke være varme. Bare lune.
![]() |
![]() |
|
|