Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo Bee som eneste vogn i Spania?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-10, 14:21   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Bugaboo Bee som eneste vogn i Spania?

Vi skal være 4 uker i Spania i august/september og 2 uker i desember.
I august/september er det jo varmt, og jeg tror ikke de blir så mange heftige trilleturer, men endel trilling blir det, ettersom vi ikke skal ha bil i noen av ukene. Men har endel i nærheten av huset.

I desember blir det nok mer trilling.

Jeg har kjøpt en vogn brukt som egentlig skal være med, som det fortsatt er garanti på, men reguleringen av setet funker ikke, og sliter med å få svar fra butikken.

Såh, jeg tenkte, kan bugaboo Bee funke som eneste vogn til Lillesøster der nede? Hun er 10 mnd da vi reiser i august, og 14 mnd i desember. Sover nok enda ganske mye på dagtid. (Hun er et murmeldyr...)
Bee er jo liten også, og enkel og gjemme unna i huset til mamma og pappa, så den kan stå der til i desember.

Men kommer det til å funke?
Er den god å trille?
God å sove i?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.