Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnekoffert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-10, 20:54   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barnekoffert

Ungene skal på ferie med pappaen om 14 dager, og jeg er på jakt etter en god koffert til Emily. Jeg googlet "barnekoffert" og fikk opp Trunki, noen som har denne? Evt. noen som har forslag til andre gode barnekofferter?

Gammel 04-07-10, 20:57   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnekoffert

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=27092

Gammel 04-07-10, 20:57   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Trunki. Den fungerer veldig bra på flyferie. Poden satt på den når vi gikk lange strekk på flyplassene, og lekte med den når vi måtte vente. Veldig greit i innsjekkingskø osv. Og den hadde veldig god plass til alle lekene hans og sånn.

Sist redigert av Niobe : 04-07-10 kl 21:35.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 21:26   #4
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var såå fin! Og den går som håndbagasje altså? Tror jeg må ringe Toys'r Us på Lagunen å høre om de har den der. Eller selger de den i andre butikker?

Gammel 04-07-10, 21:35   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den går som håndbagasje, ja.

Gammel 04-07-10, 21:38   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

LilleVenn har en marihønekoffert fra Samsonite som hun liker veldig godt. Den rommer ganske mye og er grei for barne å trille selv. Er usikker på om den går som håndbagasje på flyet, tror vel kanskje den er for stor.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 23:08   #7
Sola

Sola sin avatar

Standard

Jeg skal sjekke i koffert-butikken i morgen hva de har der . Jeg tror ikke jeg rekker å bestille fra nett siden de reiser den 14. juli.

Gammel 04-07-10, 23:43   #8
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Til såpass store barn ville jeg gått for Samsonite eller noe tilsvarende. Den rommer mer, og er ikke så stiv og uhåndterlig. Trunki passer best til toddlers, som blir fort slitne i beina og synes kofferten morsom og kjekk å sitte på.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 00:03   #9
Sola

Sola sin avatar

Standard

Ja jeg skjønner hva du mener, mine er 8 og 9 år og kan få en skikkelig koffert. Det finnes så mange fancye farger på kofferter at den trenger ikke være direkte for barn heller.

Gammel 05-07-10, 00:04   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Ja, de er nok litt store for Trunki. Poden er snart fem år, og jeg tror kanskje dette er siste året han bruker den?

Gammel 05-07-10, 17:04   #11
Sola

Sola sin avatar

Standard

Jeg så en stilig stripete koffert til 599 i dag, men kjøpte den ikke. Vil se litt til før jeg bestemmer meg.

Gammel 05-07-10, 17:43   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dine er nok litt store til den. Men kofferten er helt fantastisk for små unger. vi har brukt den veldig mye til yngstemann. Han elsker den, og vi har fått ekstreme mengder kommentarer fra folk som synes den er kul og lurer på hvor vi kjøpte den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.