|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Noen kloke hoder som kan komme med forslag på hva vi kan finne på? Det bør helt ikke være alt for dyrt. Propellmannen jobber, så det er meg og 3 barn. Eldstemann er ytterst uvilllig til å forlate hjemmet, så jeg vil gjerne finne noe som fenger han også.
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Frognerbadet er jo alltid deilig, og slett ikke særlig fullt nå i ukedagene. Å ta båten ut til en av øyene er også strålende, men krever litt køtålmodighet.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Norsk folkemuseum på Bygdø, teknisk museum, og sikkert mange andre i Oslo området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Hovedøya! Så kan eldstemann gå tur og oppdage kanoner og gamle hus, mens du håndterer de to andre barna på stranda eller sletta..? Hvis man kommer nokså tidlig (før 10) er det ikke så verst kø til ferga.
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Kino |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Vi har laget oss et boks med forskjellige ideer. Rosa lapper er ting man kan gjøre utendørs, blå lapper er for styggværsdager. Noe av det som står:
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Teknisk museum og Norsk folkemusem er fine. Hvis dere dra til Teknisk museum kan dere kombinere med et bad på Frysja.
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Amadeusparken har jeg også hørt mye fint om. Den ligger litt unna Oslo, da, jeg tror noen få mil unna Hamar.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Jeg sitter akkurat å planlegger Oslo-aktiviteter noen dager denne uka med mine to på 7 og 4 år. Vi bor i Oslo og har sett det meste av de kjente aktivitetene/museene, og etter en uke på stranda er vi nå klar for noen opplevelser. Litt annet som fenger mine to enn dine som er litt eldre kanskje, men her er noen forslag jeg skal presentere for barna imorgen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmeferie, hva skal man finne på? (Oslo)Abbonerer her jeg. Skal være hjemme med min 4-åring i 2 uker og trenger å finne på litt.
![]() |
|
|