|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Å bli "gjenkjent" på restaurantJeg og mannen er veldig glade i å spise ute, og begge elsker kinesisk mat. Mye mat for lite penger. Vi spiser likevel ikke mer enn tre-fire ganger i måneden ute. I den lille byen vår er det tre kinarestauranter, hvorav en har veldig god mat, en har helt ok mat, og den tredje dårlig mat. Sistnevnte besøker vi derfor aldri.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantDu kan jo alltids prøve å si ifra til dem, da. "Kan vi ikke late som at dere ikke kjenner oss igjen. Men da må dere kjenne oss igjen og huske at det er akkurat vi som ikke vil bli gjenkjent. OK?"
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantVi hadde det slik med en restaurant før. Syns bare det var koselig jeg.
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurant
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantÅ, jeg elsker å være stamkunde og få spesialservice.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantTror det er noe i det.... at "over there" er det normalt å gå ut, å ha et stamsted er fint. Derfor er gjenkjenning helt greit.
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurant
Me too. Vi hadde en indisk plass vi spiste på/hadde take away ukentlig en periode og vi var på fornavn. En gang jeg var fryktelig forkjølet laget de et indisk teavkok som jeg skulle lage te på, for å bli frisk.
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantJeg ser ikke helt poenget med å bli flau over å bli gjenkjent. Vi spiser også relativt ofte ute til å være en barnefamilie i denne byen. Synes det bare er fint å bli gjort stas på som "stamkunde".
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantÅpenbart heldigvis noen som kommer over denne norske idiotien om at man ikke skal gå ut for ofte...
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantJeg er over det. Men merker at en del av de norske her fremdeles er litt sånn som rynker på nesen om man spiser mye ute. Middag skal helst lages hjemme, det er ekstravagant å spise ute.
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantFøle du det er ubehagelig fordi du oppleve at du er litt vanskelig på noko vis? Eller er det berre følelsen din?
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantMin første tanke er at du bør be om flere vegetarretter slik at du har noe å velge mellom. Hvis du er stamkunde, bør de komme med litt bedre tilbud til deg.
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantJeg synes ikke dette er dumt på restaurant, men kjenner følelsen likevel. Nærbutikken vår er ganske stor, og jeg føler meg rett og slett superanonym der. Eller dvs ikke nå lenger, da jeg for litt siden fikk kommentaren "hei igjen, ja, det er jo andre gang du er her i dag". : paranoia:
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantJeg elsker også å være stamkunde og få ekstraservice. Ekstra stas er det å komme tilbake og bli gjenkjent etter lang tid.
![]() |
#20 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurantJeg er lik som deg - og vil helst ikke synes om jeg er på restaurant eller i en klesbutikk. Sikkert sært altså, men jeg vil være i fred. :nordmann:
![]() |
|
|