|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva spiser dere på nattevakt?Jeg begynner på sommerturnusen min til helgen, og skal jobbe 50% natt på lokalsykehuset frem til skolestart.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Stort sett vanlig matpakke (knekkebrød eller brødskive) om det ikke er noen middagsrester som frister.
|
|
|
#4 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Jeg spiser sjelden varm mat på natta. Holder meg til brødmat.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Jeg spiser det som befinner seg i kjøleskapet på jobben. Stortsett er det veldig lite fristende der, så det blir et par skiver brød og evt noe frukt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Kaffi ja, det må vel til. Jeg må si jeg gleder-gruer meg litt.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Knekkebrød med smøreost, og alltid en salat i den lengste pausen.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Spiser stort sett to (av og til tre) måltider i løpet av natten, kl 24 og 04. Spiser 2 knekkebrød med ost, leverpostei e.l. Hender jeg har med litt frukt og grønnsaker også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på nattevakt?Spiser minst mulig. Musli eller litt brød. Drikker derimot masse vann/juice, sikkert et par liter, samt noen kopper sterk kaffe.
|
|
![]() |
|
|