Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva spiser dere på nattevakt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 22:13   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva spiser dere på nattevakt?

Jeg begynner på sommerturnusen min til helgen, og skal jobbe 50% natt på lokalsykehuset frem til skolestart.

Hva har dere med dere av mat og drikke på nattevakter?

Gammel 05-07-10, 22:14   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser dere på nattevakt?

Vann, en pakke knekkebrød, kjøttpålegg, smøreost e.l.

Gammel 05-07-10, 22:15   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett vanlig matpakke (knekkebrød eller brødskive) om det ikke er noen middagsrester som frister.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:09   #4
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiser sjelden varm mat på natta. Holder meg til brødmat.
Nå er det høysesog på min jobb, så det er brått kke sikkert det blir noe mat i det hele tatt ...

Gammel 05-07-10, 23:27   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser det som befinner seg i kjøleskapet på jobben. Stortsett er det veldig lite fristende der, så det blir et par skiver brød og evt noe frukt.
Det er reine Hallelujastemningen når det er pizzarester.

Og jeg spiser en gang om natta. Ca ved 3-tiden.

Og nevnte jeg flere liter kaffe?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:41   #6
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kaffi ja, det må vel til. Jeg må si jeg gleder-gruer meg litt.

Gammel 06-07-10, 01:05   #7
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Knekkebrød med smøreost, og alltid en salat i den lengste pausen.

Gammel 06-07-10, 03:31   #8
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Spiser stort sett to (av og til tre) måltider i løpet av natten, kl 24 og 04. Spiser 2 knekkebrød med ost, leverpostei e.l. Hender jeg har med litt frukt og grønnsaker også.
Jeg kan ikke spise middagsrester/ostesmørbrød o.l., det blir altfor "tung" mat for magen min, og ender med mye luft og diare. Men du merker kjapt hva din mage tåler av nattmat, vi er forskjellige. Enkelte av kollegene mine spiser alt de kommer over, men fiser til gjengjeld hele natta også da.
Drikke er kaffe! Masse kaffe! Iallefall fram til klokka fem på morgenen, etter det går det i vann eller litt saft.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 09:35   #9
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Spiser minst mulig. Musli eller litt brød. Drikker derimot masse vann/juice, sikkert et par liter, samt noen kopper sterk kaffe.
Er det ikke slik at det lave stoffskiftet om natta gjør at man legger raskere på seg om man spiser da?

Gammel 06-07-10, 09:38   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frukt og sjokolade.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.