|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() God mat i Bergen - forslag?På underlig vis skal eg, mann og barn møte eit tysk ektepar med barn som vi ikkje kjenner. Lang historie som eg ikkje tar her og nå. Vi skal møtast i Bergen, og truleg gå ut og ete. Den tyske fruen er gourmet-kokk, i ein liga eg ikkje stiller i. Samtidig trur eg ikkje at veldig fine og stive restaurantar er egna for to barnefamiliar. Trur kanskje heller ikkje vi er innstilt på å ete middag til 1000 kr kuvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God mat i Bergen - forslag?Hva med Bølgen og Moi? (Se her også.) Der har jeg vært med sønnen min flere ganger. Stort og luftig lokale, barnevennlig personale (i hvert fall når vi har vært der), god mat og super beliggenhet. Kan jo kombineres med en tur på galleri?
kris ![]() Enestående mamma til en enestående gutt (2001) "Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard) Sist redigert av kris : 07-07-10 kl 04:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|