Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

God mat i Bergen - forslag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 23:56   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God mat i Bergen - forslag?

På underlig vis skal eg, mann og barn møte eit tysk ektepar med barn som vi ikkje kjenner. Lang historie som eg ikkje tar her og nå. Vi skal møtast i Bergen, og truleg gå ut og ete. Den tyske fruen er gourmet-kokk, i ein liga eg ikkje stiller i. Samtidig trur eg ikkje at veldig fine og stive restaurantar er egna for to barnefamiliar. Trur kanskje heller ikkje vi er innstilt på å ete middag til 1000 kr kuvert.

Eg er dårlig på bergensk uteliv. Kva finst av gode

plasser, som ikkje er heilt øverst prismessig? 2-300 for ein middag er ok altså.

Har høyrt om kolonialen. Har dei middag?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 04:29   #2
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God mat i Bergen - forslag?

Hva med Bølgen og Moi? (Se her også.) Der har jeg vært med sønnen min flere ganger. Stort og luftig lokale, barnevennlig personale (i hvert fall når vi har vært der), god mat og super beliggenhet. Kan jo kombineres med en tur på galleri?

(Jeg har bare vært på Colonialen på dagtid, og da er det veldig begrenset med plass. Om kvelden åpner de kjelleren sin for middagsservering, men jeg aner altså ikke hvordan det er der. Ser ut til at det også er et ganske lite lokale (inntil 29 personer, står det).)

Sist redigert av kris : 07-07-10 kl 04:37.
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 08:39   #3
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: God mat i Bergen - forslag?

Salsa i Neumannsgate har veldig god mat og super service. Vi har spist der flere ganger med ungene, og vi følser oss alltid velkommen selv om ungene ikke er, kremt, helt stille.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.