|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Trampolinenoviser på tur - hjelp!Vi skal være en uke på et leid sommersted hvor det er trampoline i hagen. Den har ikke sikkerhetsnett.
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Jeg hadde kjøpt et sikkerhetsnett og montert på. Vi har totalforbud mot hopping uten nett så kjedelig for ungene å måtte sett på den uten å bruke den en hel uke.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Hvis den ikke har nett regner jeg med at den ikke har stativ til det heller? Da syns jeg det blir en voldsom investering hvis det typ er et feriehus eller noe slikt. Er det en trampoline dere kommer til å møte igjen, har det jo mer for seg.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!
Ja, jeg er også der. Når de er små og lette så skal det litt til å få såpass høyde at man står i fare for å spionge av trampolina.
![]() |
#6 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Vi er av og til på besøk hos slektninger som har tramponline uten sikkehetsnett. Vi lar ungene hoppe, og både våre barn og barna til de vi besøker er veldig flinke til å følge reglene for trampolina; de hopper bare to i gangen (eventuelt har de med seg en av de små tvillingene som sitter på rompa og blir hoppet rundt) og de herjer ikke, det går fint for seg. (Og jeg har stått og fulgt med når de tror at ingen voksne ser, og de er faktisk like flinke da også.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Hva er typisk pris på sikkerhetsnett med stativ, da? Noen hundrelapper? 1000?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Det står at de har sikkerhetsnett til 599,- på Europris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Er det vanskelig å montere? Må det passe akkurat til trampolinen, eller kan de tilpasses litt? Og hvordan er det å la en to-åring hoppe? Han kommer nemlig ikke til å akseptere det om storesøster får hoppe og ikke ham.
![]() |
#10 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Mine to eldste er på alder med dine og jeg lar de hoppe løs. Eldste uten tilsyn, nest eldste sammen med eldste mens jeg eller andre voksne er ute i hagen. Men jeg står ikke ved trampolina og følger med hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Mine barn får IKKE hoppe på trampoliner uten nett, ikke tale om! De fleste skadene skjer pga at barna detter ned fra trampolinen og knekker ett eller annet. Vet om to som har gjort det bare nå i det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Jeg hadde kjøpt sikkerhetsnett fordi jeg ikke hadde giddet å henge rundt en trampoline hele ferien.
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Huff, jeg vet jo ikke ennå. Jeg har aldri vært der før, og det var all infoen jeg fikk. Utleier er utenlands, så jeg gidder ikke akkurat mase på dem heller. Men vi får nå se når vi kommer dit. Dag 1 tilbringer vi nok på stranda, men dag 2 er det meldt regn. Da passer det i så fall å kjøre inn til byen og se etter sikkerhetsnett.
![]() |
#15 |
Administrator
|
Du sitter oppå med 2-åringen, det blir ikke så mye sprett med en voksen eller 2 sitter oppå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!Følger stengene til sikkerhetsnettet med når man kjøper nytt nett? Man må jo ha stenger for å feste nettet i og de er sikkert ikke der siden trampolinen ikke har nett nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Etylbarbital
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur - hjelp!Stengene er en del av sikkerhetsnettpakken.
![]() |
#18 |
...
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur - hjelp!Vi har montert trampoline med nett i dag og det er en enkel sak
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur - hjelp!Hadde stått ved siden av og passet på, eller sittet på kanten så de ikke fikk mye sprett. Det er ikke så mye sprett som skal til for at de skal synes det er gøy når de er små.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Trampolinenoviser på tur - hjelp!599 for sikkerhetsnett til 3.60 på Plantasjen.
![]() |
|
|