|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg har blitt bedt om å være forlover, sammen med en til, for en god barndomsvenninne. Jeg har aldri vært forlover før og er dermed fersk på å arrangere utdrikningslag. Trenger derfor idèer til hva vi kan finne på.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag ...Jeg har ikke så mye å bidra med siden jeg ikke hadde utdrikningslag før jeg giftet meg, var gravid og det ble i stedet arrangert babyshower en stund etter bryllupet. Men jeg vil bare si at man som arrangør virkelig bør se an bruden når det kommer til sånne pinlige greier. Sørgelig mange tror at utdrikningslag = utdritningslag og at det gjelder å få bruden mest mulig flau. Noen elsker jo sånt, mens andre ikke takler det og jeg har hørt mange bruder være skikkelig nervøse og grue seg til sitt eget utdrikningslag fordi de er redd for hva de blir "tvunget" til å gjøre. Så pass litt på sånt.
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag ...Enig med Iset, og jeg var i samme situasjon da jeg giftet meg. Ikke noe utdrikningslag, altså.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 11-07-10 kl 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag ...Å nei, hadde skrevet det lange innlegget om mitt flotte utdrikningslag, også mistet jeg connection til internet!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag ...Jeg har vært med på mange utdrikkingslag og suksessen ligger i å tilpasse etter bruden, og slenge alle utdritingstanker på båten med mindre det er en skikkelig sprek brud som liker sånt. Vi har gjort: GoCart, Megazone (laservariant av paintball, helt utrolig festlig), porselensmaling på Glazed and Amused (og bruden fikk resultatene i bryllupsgave), lavotur med innbakt hinderløype, magedans i sentrum, musikkstudio for å spille inn sang (og til de mer avanserte kan jeg anbefale å filme seansen og lage video av det og småklipp av utdrikkingslaget og vise i bryllupet), spise reker på kaien i Stavanger, kokkekamplignende middag hjemme hos noen, hvor vi bli delt opp i et forretlag, ett hovedrettlag og et dessertlag.
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg fikk utdrikkingslag etter bryllupet og var akkurat etter min smak.
![]() |
#7 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag ...Jeg er enig i det med utdritning - det er ikke noe jeg vil ha med. Det er jo mange som har noe lignende russeknuteoppgaver til bruden, og det blir fort litt teit og feil tror jeg. Men det er en utadvendt jente og tror nok hun vil ha litt fart over sitt utdrikningslag. Ikke stillesittende hjemmekveld, hyttetur, men heller ikke mer aktive ting som rafting, klatring, strikkhopping, fallskjermhopping, gokart ... Litt fest og moro må det nok være, aromaterapi tror jeg er et pluss.
![]() |
#8 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagKansje dette er noe for henne? http://kampsportinstituttet.no/index.cfm?id=73230
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg hadde et morsomt utdrikningslag, men det kunne vært hundre ganger bedre. Mitt var vel et typisk utdritningslag med kostyme og full pakke. Først måtte jeg tegne portretter for en tier, deretter ble jeg sendt avgårde for å bli sminket (forloveren min visste at jeg hater å bli sminket av andre) mens de andre spiste lunch. Jada, de spiste lunch uten meg, forloveren min kjøpte et horn til meg senere.
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg ble overrasket med en fantastisk tur hit:
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagUtdrikkinglaget mitt var ganske rolig og behagelig, akkurat etter min smak. Jeg ble hentet hjemme hos oss på morningen. Vi tok t-banen inn til byen. Første stopp var frokost på Pascal. (folk dukket opp litt her og der.) Etter det fikk jeg fotpleie på Aker brygge, og spiste vi lunch. Etter det fikk jeg en kjøretime på motorsykkel (jeg hadde ikke lappen på bil på dette tidspunktet. Når vi var ferdige der fikk jeg ikke lov til å vite hva som skulle skje. Jeg satt med bind for øynenen og ble kjørt et sted. Det viste seg at det var til skolen der jeg jobbet. Jeg ble ført rundt på skolen, jeg forstod ikke at jeg var der, og endte på naturfagsrommet på skolen. Der ble jeg satt bak katetert og fikk i oppgave å vise et par forøsk for forsamlingen. (Jeg er naturfagslærer). Etter det dro vi hjem til forloveren min der vi koste oss resten av kvelden med god mat, musikk og annet. En veldig bra dag, og veldig i min gate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagI de utdrikkingslagene jeg har vært, har det vært fokus på kos og ikke noe utdriting. God mat underveis. Ene gangen var vi alle med på spa, og bruden fikk massasje. En gang Singstar-turnering. En annen gang Go-cart og Laser-X.
![]() |
#13 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg fikk masse opplevelser og hadde det kjempegøy. Ridetur, dansekurs,syklet bmx, måtte selge ubrukelige ting (men det var bare gøy), lunch i parken med pakkelek og en tur ut med gode venner på kvelden. Som mange sier må man se an bruden.
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagIkke så mye utdrikking og utdritning i mitt udrikningslag, men defintivt en av de kjekkeste dagene jeg kan huske.
![]() |
![]() |
#15 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg hadde to utdrikningslag, et arrangert av forloveren min og et arrangert av noen venner. På det første fikk jeg utdelt et kart med beskjed om hvor jeg skulle føre resten av gjengen. (Jeg hadde tidligere en gang fortalt at jeg er glad i å være ute i naturen, men trenger noen til å hjelpe meg å finne fram...) Jeg fant fram faktisk, til et lite sted ved et vann hvor vi grillet, fisket og koste oss. Jeg fikk noen praktiske oppgaver jeg skulle løse (fikse grillpinner, utøve førstehjelp, sette mark på kroken :urk: og ha samlingsstund (er førskolelærer...) ).
![]() |
#16 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg var strålende fornøyd med mitt utdrikningslag. Ingen utdriting, men nok av utfordringer av den morsomme typen.
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagDet som er viktig er at den som planlegger kjenner bruden godt.
![]() |
![]() |
#18 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagMitt utdrikningslag var litt dårlig planlagt, men koselig.
![]() |
#19 |
Drømmer
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg fikk mitt utdrikningslag akkurat som jeg ville. Sist redigert av Chablis : 06-11-10 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslagJeg skal arrangere om en knapp mnd. Alle bor spredt omkring i landet så det blir et helgeopplegg. Jeg henter bruden og de som kommer med samme fly på fredag. Da bærer det til meg for kveldsmat og et glass vin. Neste morgen kjører vi til bygda der vi vokste opp. Der har de som kom tidligere stilt istand god lunsj og musserende på hennes gamle barneskole. Hun skal der få en oppgave (som ikke er helt ferdigplanlagt) som går ut på å presentere gjengen for hverandre. Noen kjenner hverandre veeldig godt og noen kjenner omtrent bare bruden. Deretter blir det vennskaplig kappleik med et litt ruralt tilsnitt (bl. a kudømming |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|