Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om ditt utdrikningslag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 00:41   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg har blitt bedt om å være forlover, sammen med en til, for en god barndomsvenninne. Jeg har aldri vært forlover før og er dermed fersk på å arrangere utdrikningslag. Trenger derfor idèer til hva vi kan finne på.

Derfor ønsker jeg gjerne å høre om deres utdrikningslag, eller utdrikninslag dere har vært med på, eller vært med å arrangere.

Gammel 11-07-10, 07:49   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag ...

Jeg har ikke så mye å bidra med siden jeg ikke hadde utdrikningslag før jeg giftet meg, var gravid og det ble i stedet arrangert babyshower en stund etter bryllupet. Men jeg vil bare si at man som arrangør virkelig bør se an bruden når det kommer til sånne pinlige greier. Sørgelig mange tror at utdrikningslag = utdritningslag og at det gjelder å få bruden mest mulig flau. Noen elsker jo sånt, mens andre ikke takler det og jeg har hørt mange bruder være skikkelig nervøse og grue seg til sitt eget utdrikningslag fordi de er redd for hva de blir "tvunget" til å gjøre. Så pass litt på sånt.

Gammel 11-07-10, 08:19   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Iset, og jeg var i samme situasjon da jeg giftet meg. Ikke noe utdrikningslag, altså.

Jeg har akkurat vært i samme situasjon, og da tok vi bruden med i studio for å spille inn to sanger, før vi hadde photoshoot med proff fotograf i en park og deretter fest med det som kunne krabbe og gå av venner. Det var virkelig en perfekt dag for henne, og hun var veldig lykkelig (og full ) på slutten av kvelden.

Jeg ville satt pris på en tur på spa, eller at man f.eks. leide en tapaskokk hjem til meg eller noen av deltakerne, hvor man fikk en koselig fest med god mat. Eventuelt kan man gjøre noe ut av en hobby/lidenskap hun har. Utstrikningslag på et fabrikkutsalg ville vært topp for meg, for eksempel.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 11-07-10 kl 08:36.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 08:35   #4
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å nei, hadde skrevet det lange innlegget om mitt flotte utdrikningslag, også mistet jeg connection til internet!!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 08:42   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært med på mange utdrikkingslag og suksessen ligger i å tilpasse etter bruden, og slenge alle utdritingstanker på båten med mindre det er en skikkelig sprek brud som liker sånt. Vi har gjort: GoCart, Megazone (laservariant av paintball, helt utrolig festlig), porselensmaling på Glazed and Amused (og bruden fikk resultatene i bryllupsgave), lavotur med innbakt hinderløype, magedans i sentrum, musikkstudio for å spille inn sang (og til de mer avanserte kan jeg anbefale å filme seansen og lage video av det og småklipp av utdrikkingslaget og vise i bryllupet), spise reker på kaien i Stavanger, kokkekamplignende middag hjemme hos noen, hvor vi bli delt opp i et forretlag, ett hovedrettlag og et dessertlag.

Gammel 11-07-10, 08:57   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg fikk utdrikkingslag etter bryllupet og var akkurat etter min smak.
Treffe vennindene mine på Friday's, mat og god drikke. Så dro vi videre og endte på Dubliner hvor jeg tilfeldigvis traff samlige kompiser av mannen og vi festet og hadde det gøy.
Hadde de bedt meg om å kle meg ut og drite meg ut, da hadde jeg satt meg ned og sutra som en 5-åring.

Jeg var forlover en gang og da dro vi på hytta til brudens foreldre og var sammen lørdag og søndag. Alle sov over og det var veldig hyggelig.

En annen gang jeg var forlover var bruden litt mere rocka og crazy og syns de var helt greit å kle seg ut og dra på byen. Hun hadde det kjempegøy. Nå ca 13 år etter har jeg fått "pepper" for at jeg var så kjip. Noen har forandret seg kan man si. Men akkurat da så ver det veldig henne.

Gammel 11-07-10, 09:13   #7
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er enig i det med utdritning - det er ikke noe jeg vil ha med. Det er jo mange som har noe lignende russeknuteoppgaver til bruden, og det blir fort litt teit og feil tror jeg. Men det er en utadvendt jente og tror nok hun vil ha litt fart over sitt utdrikningslag. Ikke stillesittende hjemmekveld, hyttetur, men heller ikke mer aktive ting som rafting, klatring, strikkhopping, fallskjermhopping, gokart ... Litt fest og moro må det nok være, aromaterapi tror jeg er et pluss.

Det hele skal skje i Stavanger, og det virker som det ikke er like mye å gjøre der som i Oslo. Det er noen fordeler mot i hovedstaden.

Fortell gjerne mange erfaringer til meg, og gjerne også spesifiser om det har vært i Stavanger.

Gammel 11-07-10, 09:48   #8
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kansje dette er noe for henne? http://kampsportinstituttet.no/index.cfm?id=73230

Gammel 11-07-10, 09:49   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde et morsomt utdrikningslag, men det kunne vært hundre ganger bedre. Mitt var vel et typisk utdritningslag med kostyme og full pakke. Først måtte jeg tegne portretter for en tier, deretter ble jeg sendt avgårde for å bli sminket (forloveren min visste at jeg hater å bli sminket av andre) mens de andre spiste lunch. Jada, de spiste lunch uten meg, forloveren min kjøpte et horn til meg senere. Dette reagerte flere av gjestene på. Deretter fikk jeg et vakkert antrekk, før jeg måtte selge boller, hadde ballonger på hele meg som skulle sprekkes mot betaling, og jeg fortalte vitser til forbipasserende. (Forloveren min ville egentlig at jeg skulle danse booty shake-dansen, men der nektet jeg.) Så var det dildoparty, hvor jeg skulle demonstrere. No problem. Jeg ble tilbudt jobb.

Bortsett fra utdritningen og sminkingen var det en fin dag, men jeg savnet virkelig lunch sammen med gode venninner...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 10:36   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble overrasket med en fantastisk tur hit:

Forloveren hadde gjort en kjempejobb og samlet venner fra alle kanter og epoker. (En god del FP'ere også) Vi spiste godt, drakk masse, det var gjettekonkurranse og gode røverhistorier.

Forloveren min hadde skjønt at jeg aller helst ville bruke tid sammen med venninnene mine når de først hadde kommet helt til Bergen og/eller tatt seg fri for å være med. Jeg ønsket ikke at de skulle sitte og vente mens jeg var på SPA, slik jeg har opplevd noen ganger. Det er ganske kjedelig når det er lagt opp til ting der selskapet bare skal vente og vente, mens aktivitetene er ment for bruden alene.

Jeg syns mitt utdrikningslag var helt perfekt (for meg). Langt fra folk, bare mine yndlingsdamer, masse drikke, masse prat og masse mat. Ikke noen stunts, utdritning eller offentlig opptreden. Jeg er litt for gammel til å selge penisformet bakverk, altså.

Gammel 11-07-10, 10:55   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utdrikkinglaget mitt var ganske rolig og behagelig, akkurat etter min smak. Jeg ble hentet hjemme hos oss på morningen. Vi tok t-banen inn til byen. Første stopp var frokost på Pascal. (folk dukket opp litt her og der.) Etter det fikk jeg fotpleie på Aker brygge, og spiste vi lunch. Etter det fikk jeg en kjøretime på motorsykkel (jeg hadde ikke lappen på bil på dette tidspunktet. Når vi var ferdige der fikk jeg ikke lov til å vite hva som skulle skje. Jeg satt med bind for øynenen og ble kjørt et sted. Det viste seg at det var til skolen der jeg jobbet. Jeg ble ført rundt på skolen, jeg forstod ikke at jeg var der, og endte på naturfagsrommet på skolen. Der ble jeg satt bak katetert og fikk i oppgave å vise et par forøsk for forsamlingen. (Jeg er naturfagslærer). Etter det dro vi hjem til forloveren min der vi koste oss resten av kvelden med god mat, musikk og annet. En veldig bra dag, og veldig i min gate.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 11:23   #12
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I de utdrikkingslagene jeg har vært, har det vært fokus på kos og ikke noe utdriting. God mat underveis. Ene gangen var vi alle med på spa, og bruden fikk massasje. En gang Singstar-turnering. En annen gang Go-cart og Laser-X.

Litt utover ettermiddagen/kvelden har det vært spørsmålsrunder (den kommende brudgom er spurt på forhånd, bruden skal prøve å svare det samme). Morsomme gaver med historier fra venninene og forskjellige drikkeleker.

Gammel 11-07-10, 11:51   #13
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk masse opplevelser og hadde det kjempegøy. Ridetur, dansekurs,syklet bmx, måtte selge ubrukelige ting (men det var bare gøy), lunch i parken med pakkelek og en tur ut med gode venner på kvelden. Som mange sier må man se an bruden.

Jeg har vært i utdrikningslag der bruden har spilt inn en sang i studio med de andre jentene som kor, veldig gøy. Og vi har hatt rebusløp med lag i en park der vi gikk fra stasjon og måtte gjøre aktiviteter eller svare på spørsmål. Kjempemorro!

Gammel 11-07-10, 12:00   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så mye utdrikking og utdritning i mitt udrikningslag, men defintivt en av de kjekkeste dagene jeg kan huske.

Forloveren min hadde booket oss inn på et opplevelsessenter, med sånn typisk teambuildingopplegg. Vi var altså en hel gjeng jenter i skauen, med en mannlig guide, og skulle løse oppgaver i fellesskap. Forsere hindringer, bruskassestabling, vannkrig osv.

Etterpå var vi på restaurant (skitne og gode), før vi avsluttet kvelden i solnedgangen på en av strendene her. Vi badet, bygget sandslott og spiste. Ekstra kjekt, siden mange av venninnene mine ikke kjente hverandre. Alle ble godt kjent, noe som viste igjen i veldig god stemning i bryllupet uken etter. Forøvrig hadde vi nærmere 30 varmegrader, og det var varmt på stranden til langt på natt.

Jeg synes det var ekstra kjekt at alle fikk delta på opplegget. Jeg har vært i mange u-lag der alt dreier seg om bruden og resten er tilskuere. Jeg ønsket meg en kjekk dag for alle, og det ble det. Forloveren min har fått mye skryt etterpå!

Gammel 11-07-10, 12:13   #15
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde to utdrikningslag, et arrangert av forloveren min og et arrangert av noen venner. På det første fikk jeg utdelt et kart med beskjed om hvor jeg skulle føre resten av gjengen. (Jeg hadde tidligere en gang fortalt at jeg er glad i å være ute i naturen, men trenger noen til å hjelpe meg å finne fram...) Jeg fant fram faktisk, til et lite sted ved et vann hvor vi grillet, fisket og koste oss. Jeg fikk noen praktiske oppgaver jeg skulle løse (fikse grillpinner, utøve førstehjelp, sette mark på kroken :urk: og ha samlingsstund (er førskolelærer...) ).

På det andre utdrikningslaget som ble arrangert av forloveren min, ble jeg først hentet av hennes forlovede med motorsykkel og kjørt hjem til dem. Der ble jeg påkledd et forkle og et slør før jeg måtte ned til byen og spille gitar og synge på torget. Etterpå spiste vi litt før jeg fikk aromaterapi. Så var det ut og spise på en restaurant hvor jeg måtte spise snegler :enda mere urk:. En runde bowling før vi dro hjem til forloveren min og jeg ble overrasket av en stripper.

To veldig forskjellige utdrikningslag, for ganske nøyaktig 9 år siden.

Gammel 11-07-10, 12:34   #16
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg var strålende fornøyd med mitt utdrikningslag. Ingen utdriting, men nok av utfordringer av den morsomme typen.
Etter å ha blitt rundlurt så det sang ble jeg fraktet til Frogner stadion, der jeg måtte gjennomføre en 7-kamp i friidrett. Deretter skulle vi hatt lunsj i parken, men denne ble flyttet innendørs grunnet regn. Så fikk jeg 600 kr i neven, og ble sendt på byen med oppdrag å skaffe et komplett antrekk, sko og alt, i beste Shopaholic-ånd. Til slutt var det massasje, karaoke og drinker hjemme hos en venninne.

Av andre ting jeg har vært med på i andres utdrikningslag:
- Gocart
- Gladiatorkamp
- Kurs i indisk matlaging
- Flamencokurs

Gammel 11-07-10, 13:00   #17
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er viktig er at den som planlegger kjenner bruden godt.
Mitt utdrikkningslag startet med at jeg ble vekket hjemme ( 40 mil fra der jeg vokste opp) av min søster kl 5 om morgenen. Videoen av det forvirra trynet mitt er helt kostelig
Så kjørte vi til der jeg er fra og der traff jeg en salig blanding med gamle veninner og vi spiste god mat på den gamle skolen min. Oppgaveløsing også.
Dernest hadde noen trumfet gjennom flygning med mikrofly, så alle de andre deltagerene fikk fly, da ingen kraft i verden kan få meg til å sette meg i et småfly.
Men de andre koste seg mye og fikk en flytur hver. Sett i lys av hva som skjedde denne uka, da det flyet og piloten krasjet og døde er akkurat det minnet ganske sårt.
Men opplevelsen var flott for de som var med.
Så spiste vi pølsemiddag hjemme hos mamma, før vi reiste på Fornebu og så et hesteshow. Kjempe moro. Dernest var det mer mat og pakkelek hjemme hos min søster. Og skravling resten av kvelden. Ingen som ble fulle ( jeg drikker minimalt selv) og veldig hyggelig. Helt ( bortsett fra flybiten) etter mitt hjerte!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 15:58   #18
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Mitt utdrikningslag var litt dårlig planlagt, men koselig.

Jeg ble hentet hjemme og så dro vi til venninnen min og spiste en god frokost.
Så dro vi til Tusenfryd, jeg var iført teite klær åff kårs, hvor jeg (og et par andre) blant annet Sky Dived (sky divet?).

Dro hjem igjen etter en lang dag dro vi hjem til venninnen min og spiste. Hadde et godt vorspiel (med en oppblåsbar mannedukke m påfestet dildo (som venninnen min syntes var morsommere enn meg)) og endte opp på byen.

Gammel 11-07-10, 16:03   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk mitt utdrikningslag akkurat som jeg ville.
Mine beste venninner leide hytte som vi dro til, vi laget god mat, mimret , lekte ute i snøen, spilte spill og snakket til langt på natt.
Helt perfekt for meg, jeg var å gravid synes det var greit med en rolig helg.

Sist redigert av Chablis : 06-11-10 kl 10:55.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 18:22   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal arrangere om en knapp mnd. Alle bor spredt omkring i landet så det blir et helgeopplegg. Jeg henter bruden og de som kommer med samme fly på fredag. Da bærer det til meg for kveldsmat og et glass vin. Neste morgen kjører vi til bygda der vi vokste opp. Der har de som kom tidligere stilt istand god lunsj og musserende på hennes gamle barneskole. Hun skal der få en oppgave (som ikke er helt ferdigplanlagt) som går ut på å presentere gjengen for hverandre. Noen kjenner hverandre veeldig godt og noen kjenner omtrent bare bruden. Deretter blir det vennskaplig kappleik med et litt ruralt tilsnitt (bl. a kudømming ) Deretter hyttetur ved fjorden for grilling, festing, bading, skravling, quiz o.l. søndagen avsluttes med brunch hos brudens mor før det bærer avgårde til flyplassen igjen. Mitt tips er å ikke lage alt for mange oppgaver/opplegg. tiden går ofte fortere enn du tror og kjedelig om det blir stress. Må ha tid til god mat, god drikke og ikke minst masse latter og skravling

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.