|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Spray som gjør håret blanktJeg glatter håret av og til, og bruker nå en spray som liksom skal gjøre håret skinnende blankt. Noe den ikke gjør. Håret blir bare fett og ser ikke ut etter kort tid (dagen etter), håret blir hvert fall ikke blankt.
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktJeg har prøvd slike sprayer, en fra Goldwell blant annet. Fungerte helt fint så lenge jeg var veldig sparsom med mengdene, og ikke sprayet i røttene. Jeg har oppdaget at det som gir meg blankest hår er rett og slett farge. Eller evt glansvask som vaskes ut igjen etter en stund.
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktRedken Vinyl Glam skal være ganske fin, men du må bruke veldig lite.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktDu er brunette, ikke sant? Jeg har noe som heter silken and shine eller noe sånn, en krem, fra John Frieda (Brilliant brunette) som jeg kjøpte på Vita. Den er ganske OK, men man må være ekstreeeemt forsiktig med mengdene, ellers blir håret fett.
![]() |
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktJeg hadde også en fra Goldwell for mange år siden. Jeg har lett etter den siden, men husket ikke merket før jeg så det i denne tråden. Håret ble skinnende blankt, som en "filmstjerne", som min venninne sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktTIGI BED HEAD HEADRUSH - SHINE SPRAY er den sprayen jeg synes gir blankest hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktDet har vel også kanskje litt å si om hvilken sjampo man bruker. Jeg bruker Ingefærsjampoen fra Body Shop og det er alltid blankt og fint.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktJeg har en fra Sebastian som fungerer sånn noenlunde, men må være forsiktig med mengdene, ellers blir det bare tragisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktJeg bruker en som heter Straight Sexy Hair. Smooth and seal, anti frizz osv. Veldig bra. Man skal ikke bruke store mengder, for da ser det fett ut. Men det skal mye til for min del at det gjør det. Veldig mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Spray som gjør håret blanktDet er så lenge siden jeg brukte den og som sagt kom jeg ikke på merket før denne tråden her. Husker jeg kjøpte den på Combi Frisør, en kjede jeg tror bare finnes i Stavanger. Skal søke opp Goldwell, for den var bra. Kostet en drøy hundrings, som jeg den gang syntes var veldig dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spray som gjør håret blankt
Hehe, den er bra i små mengder altså. |
![]() |
![]() |
![]() |