Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spray som gjør håret blankt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 09:32   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spray som gjør håret blankt

Jeg glatter håret av og til, og bruker nå en spray som liksom skal gjøre håret skinnende blankt. Noe den ikke gjør. Håret blir bare fett og ser ikke ut etter kort tid (dagen etter), håret blir hvert fall ikke blankt.

Kan dere anbefale en sånn spray? Jeg er også på utkikk etter en spray som gir godt hold til krøller. Når jeg krøller håret tar jeg litt og litt hår, sparyer, så krøller, så sprayer igjen, men sprayen jeg har (av samme merke som den forrige) gir ikke spesielt godt hold, utpå kveldingen er krøllene lange og slappe.

Så del av eder visdom!

Gammel 11-07-10, 09:41   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spray som gjør håret blankt

Jeg har prøvd slike sprayer, en fra Goldwell blant annet. Fungerte helt fint så lenge jeg var veldig sparsom med mengdene, og ikke sprayet i røttene. Jeg har oppdaget at det som gir meg blankest hår er rett og slett farge. Eller evt glansvask som vaskes ut igjen etter en stund.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 09:45   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har farge i nå.

Gammel 11-07-10, 09:50   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Redken Vinyl Glam skal være ganske fin, men du må bruke veldig lite. Selv har jeg et serum, Paul Mitchell Super Skinny Serum, og hvis du bruker veldig lite og stryker over den ferdige frisyren, temmer det alle småhårene og gir glans. Jeg har tynne, fine hårstrå i stor mengde, men denne får ikke håret til å klappe sammen hvis jeg er forsiktig.

Av spray liker jeg faktisk den billige fra Syoss, som du får hos H&M, blant annet.

Gammel 11-07-10, 09:50   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Du er brunette, ikke sant? Jeg har noe som heter silken and shine eller noe sånn, en krem, fra John Frieda (Brilliant brunette) som jeg kjøpte på Vita. Den er ganske OK, men man må være ekstreeeemt forsiktig med mengdene, ellers blir håret fett.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 10:39   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde også en fra Goldwell for mange år siden. Jeg har lett etter den siden, men husket ikke merket før jeg så det i denne tråden. Håret ble skinnende blankt, som en "filmstjerne", som min venninne sa.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 11:00   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Fibi: Jepp! Brunette - for tiden litt rødlig.

Nera: Takk for tips!

Apple: Hvor selges den?

Gammel 11-07-10, 11:17   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

TIGI BED HEAD HEADRUSH - SHINE SPRAY er den sprayen jeg synes gir blankest hår.
http://www.lookfantastic.com/hair/ti...ine-spray.html

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 11:19   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du tar av hetten blir kanskje ikke håret så fort fett?

:har et helt bestemt bilde av hvordan Skremmern ser ut:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 11:23   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hetta er jo der fordi håret bare ser fettete ut med all denne sprayen!

Gammel 11-07-10, 11:41   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ah, så du er egentlig ute etter en new look?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 12:14   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Gammel 11-07-10, 12:39   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det har vel også kanskje litt å si om hvilken sjampo man bruker. Jeg bruker Ingefærsjampoen fra Body Shop og det er alltid blankt og fint.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:24   #14
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en fra Sebastian som fungerer sånn noenlunde, men må være forsiktig med mengdene, ellers blir det bare tragisk.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:24   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg har en fra Sebastian som fungerer sånn noenlunde, men må være forsiktig med mengdene, ellers blir det bare tragisk.

Håkkei, da styrer jeg unna den.

Gammel 11-07-10, 20:08   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker en som heter Straight Sexy Hair. Smooth and seal, anti frizz osv. Veldig bra. Man skal ikke bruke store mengder, for da ser det fett ut. Men det skal mye til for min del at det gjør det. Veldig mye.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:11   #17
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det er så lenge siden jeg brukte den og som sagt kom jeg ikke på merket før denne tråden her. Husker jeg kjøpte den på Combi Frisør, en kjede jeg tror bare finnes i Stavanger. Skal søke opp Goldwell, for den var bra. Kostet en drøy hundrings, som jeg den gang syntes var veldig dyrt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:17   #18
Minty

Minty sin avatar

Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håkkei, da styrer jeg unna den.

Hehe, den er bra i små mengder altså. Men nå har jo alle forskjellige typer hår så det er jo ikke sikkert den fungere like bra på andre.

Gammel 11-07-10, 20:19   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Nei, den var ikke bra i følge deg selv, "den fungerer sånn noenlunde".

Gammel 11-07-10, 23:37   #20
Minty

Minty sin avatar

Standard

Den fungerer bedre enn ikkeno´. :bill.mrk særdeles umedgjørlig hår:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.