|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
![]() Hackinghvordan stopper jeg en datamaskin fra å prøve å hacke maskinen min? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Hacking
Hm.. ja det skal vel være mulig. Hva slags plattform kjører du? (Operativsystem). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: HackingBruker windows 7. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HackingTja hvis bare du får opp varsler om at noen prøver å bryte seg inn, så er de jo forsåvidt utestengt, og da er det jo greit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: HackingDu har nok sikkert en nabo som forsøker og koble seg på det trådløse nettverket ditt. Litt avhengig av hvilken router du har så kan du sperre denne maskinen fra og koble seg til nettverket ditt. Da sperrer du den såkalte MAC-adressen, som er en unik adresse for hver PC. Dette finner du under sikkerhetsinnstillinger i routeren din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hackingvil takke for alle svar,har stillt på dette med hjelp fra en som hadde mer peiling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hackingmå lage ett innlegg til,for jeg mente mer peiling enn meg selv,og ikke dere som har svart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HackingHva mer detaljert står det i meldingen? Står det noe om type angrep? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hacking, ip adresse |
|
|