|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?Jeg har lyst til å ha en stor fatboy til ungene istedetfor de ihjeltygde nå lite pene prinsesse sofaen og Ole Brumm sofaen. De har vært helt unike, men har lyst på noe litt finere når de er midt i stua.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?Uaktuelt å bestille?
![]() |
#3 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?Riips i Grimstad har iallefall hvis du tar turen litt lengre øst. Tlf 37040480. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?Takk Prilla og iana.
![]() |
#5 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?Åh, de er SÅ fiiiiine! Jeg ønsker meg en rød Buggle Up til terrassen
![]() |
|
|