Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-10, 20:21   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?

Jeg har lyst til å ha en stor fatboy til ungene istedetfor de ihjeltygde nå lite pene prinsesse sofaen og Ole Brumm sofaen. De har vært helt unike, men har lyst på noe litt finere når de er midt i stua.
Men så må jeg finne ut hvor jeg kan få fatt i en da .

Gammel 12-07-10, 21:59   #2
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?

Uaktuelt å bestille?

Her selges de i hverfall, men det er på nett da...
http://www.tvstua.no/?gclid=CPjc9dri5qICFY0sDgodgRvbyg

Gammel 13-07-10, 14:33   #3
iana
safariqueen

iana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Noen som vet hvor Fatboy selges i Mandal - Kristiansand - Lillesand området?

Riips i Grimstad har iallefall hvis du tar turen litt lengre øst. Tlf 37040480.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 16:17   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Takk Prilla og iana.
Var i Grimstad i går, og fikk ideen der. Fikk aldri med meg hva butikken het da, men suverent at du vet det! Så kan jeg jo ringe dem .

Gammel 13-07-10, 16:30   #5
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, de er SÅ fiiiiine! Jeg ønsker meg en rød Buggle Up til terrassen

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.