|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du på deg tunika/ kjole e.l. hos gynekologen? | |||
Alltid, og det er helt bevisst! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 37,56% |
Nei, sånt gidder jeg ikke å bry meg om |
36 | 17,56% |
Det har jeg aldri tenkt over |
90 | 43,90% |
Dustepoll/ vil bare se resultatene |
2 | 0,98% |
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Påkledning ved gynekologtimeJeg har vært hos gynekolog idag og fått EU-godkjent de nedre gemakker, og da jeg satt på venterommet sammen med et par andre damer la jeg merke til at vi alle hadde på oss et tunikalignende plagg oventil. Fra min side var dette helt bevisst - det er noe med å ikke føle seg så avkledd de få skrittene fra skiftekroken og bort til gynstolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeDet har jeg faktisk aldri tenkt over, men det er sant at jeg faktisk føler meg veldig naken de få skrittene og skal absolutt ha på meg noe slikt neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeJeg svarte det øverste, men sist gang hadde jeg ikke det på meg. Men ja, jeg føler meg mye mer vel i kjole eller tunika når jeg skal ha en GU. Det er jo noen skritt til og fra den benken.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeDette tenker jeg overhodet ikke på gitt.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeDet har jeg aldri tenkt på. Jeg bruker uansett ikke tunika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeJa, jeg kler meg i noe kjoleaktig. :bluferdig:
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeDet har jeg aldri tenkt over. Men takk for tipset, nå kommer jeg garantert til å tenke på det neste gang og sannsynligvis også "kle meg for anledningen".
![]() |
![]() |
#9 |
nygift
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeJo jeg har på meg en lang overdel, helt bevisst og stor truse (selv om den ikke er synlig på noe tidspunkt) jeg kunne aldri tenkt meg å spankulert gjennom rommet med bare rumpeballer og dotten ute.
![]() |
#10 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeJa, jeg bruker tunika eller kjole helt bevisst når jeg skal til gynekologen. Jeg steller også føttene/leggene mine før jeg har time. Helt tullete, men det får meg til å føle meg litt mer vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nygift
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtime
Ha ha det gjør faktisk jeg også
![]() |
#12 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeJepp. Steller også føttene og er redd for fotlukt. hehe
![]() |
#15 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeHvis jeg husker på det i farten så tar jeg på meg tunika/lang topp etc, men har jeg det travelt om morgenen så glemmer jeg det fort.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeNei, gynekologen min har store håndklær liggende bak skjermbrettet som man tar rundt seg når man tusler bort til stolen. Hvis ikke hadde jeg nok tatt på meg en tunika eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeHar alltid kjole eller tunika, og tar av sokkene |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Påkledning ved gynekologtimeDet bryr jeg meg ikke med. Hos min gynekolog kler man uansett av seg rett ved stolen, men han skal jo se det som kan ses før eller siden uansett.
![]() |
![]() |
#19 |
har tatt seg sammen
|
Hos min fastlege er stolen inne på et lite avlukke. Der er det ikke mye plass til spankulering for å si det sånn. Jeg går inn, kler av meg og rigger meg til - så kommer legen når jeg er klar.
![]() |
#20 |
Dig for victory!
|
Jupp, samme her! Men jeg skulle nok klart å krysse rommet også. Forutsatt at gardinene var trukket for.
![]() |
![]() |
|
|