|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Salatbolle - porsjonsstørrelseJeg er på leit etter en salatbolle å bruke når salaten serveres i porsjoner. Eller når jeg lager meg salat selv. Å bruke dyptallerken er for... pinglete. Salaten min flyter så lett over og jeg ender med en diger glassbolle i stedet - lite lekkert og innbydende synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Salatbolle - porsjonsstørrelsePorsgrund har fine boller til å servere salat/pasta/wok i, finnes i helt hvitt eller med forskjellig blå eller svart dekor.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salatbolle - porsjonsstørrelseJeg bruker riktignok vanlige suppeskåler/ dype tallerkener, men de jeg har er svære. Ikke pastatallerkener, men nesten. De er helt hvite og enkle og kommer fra Christiania Glassmagasin. De er fra Porsgrund, men husker ikke hvilken serie. Jeg liker dem veldig godt og bruker dem til alt mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salatbolle - porsjonsstørrelseJeg skulle også anbefale woktallerkenene fra Porsgrund. Tror serien heter Cuisine? De er perfekte til alt av pasta, salater, gryteretter osv. Wok spiser vi nemlig ikke her i huset.
![]() |
|
|