|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Kjøp av Tempur med merFor to år siden kjøpte jeg en madrass på en madrass-butikk. Fikk info om at madrassen kostet 4000.
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp av Tempur med merÅh, hjelpes så irriterande. Veldig bra at du har tatt kontakt. Håpar du får tilbake pengane.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kjøp av Tempur med merOm denne madressen selges for 900 kr mindre nå 2 år etter du kjøpte den er vel ikke relevant. Jeg tror ikke det er mye å gjøre med dette nå.
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Kjøp av Tempur med merI ettertid ser jeg at jeg skulle ha protestert. Gjør aldri noe slikt igjen ihvertfall. Tror det var at jeg var så lei av å ikke finne en madrass som ryggen tålte, og at jeg ikke hadde undersøkt om andre i nærheten hadde den samme madrassen som gjorde at jeg ukritisk godtok det. Dessuten opplevde jeg god service fra de før dette, jeg fikk bl. a låne med meg madrasser hjem for å prøve de, men det er helt utrolig at jeg var så ukritisk til de.
![]() |
|
|