|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Mary KayHei. Liker produktene kjempe godt, spesielt Timewise og håndserien. Sist redigert av HP : 20-07-10 kl 21:18. Årsak: Fjernet reklame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mary KayJeg får litt sånn billig-vibber til tross for at produktene ikke er spesielt billige. Det er absolutt ingenting for min sensitive hud.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Mary KayJeg bruker øyegel og krem, de er gode. Var uheldig med en øye roll-on som jeg reagerte kraftig på. Har også prøvd en allround fuktighetskrem, helt grei.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Mary Kay
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mary KayJeg er skeptisk til Mary Kay etter å ha lest en del om måten de opererer på. Utnyttelse kvinner, og med Gud i markedsføringen.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Mary KayJeg var på sånt party engang. Jeg visste ikke at man skulle komme usminket og ustelt, så jeg kom ferdig pønta jeg. Ikke fikk jeg varene jeg bestilte noengang heller, så det ble en kort affære med hele merket. |
![]() |
![]() |
#10 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Mary KayJeg har kjøpt noen øyenskygger og lipgloss hos hudpleier og på nett. Jeg synes produktene er elendige og kjøper det aldri igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Mary KayMary Kay sucks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Mary KayNei, men jeg kunne godt ha tenkt meg en merchedes
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Mary KayVet ikke noe om produktene, men er skeptisk til innlegg om produkter som første lyd fra ny bruker....
![]() |
#17 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Mary Kay
Innlegg nr 6; de andre handler(/-t) om tupperwareprodukter som hun også selger.
Litjtausa 06. Lille skatt 07 Sist redigert av gajamor : 20-07-10 kl 22:03. Årsak: Ser ut som om HP har vært inne og fjernet de andre innleggene hennes. De var der første gangen jeg åpnet tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Mary KayMary Kay trigget en kjempestor allergisk reaksjon hos meg, og jeg måtte kutte ut alt av sminke for en god stund, det var jo ufattelig festlig.
![]() |
#19 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mary KayMary Kay-selgere er sinnsykt irriterende pågående og wannabe, hvilket er grunn nok til at jeg holder meg laaaaaaaaangt unna merket.
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Mary KayJeg bruker kun MK sine produkter til ansiktet. Jeg er kjempefornøyd, og har aldri hatt finere hud enn nå.
![]() |
|
|