Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mary Kay

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 19:29   #1
mairaa
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2010
mairaa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mary Kay

Hei. Liker produktene kjempe godt, spesielt Timewise og håndserien.
Har dere noen favoritter?

Sist redigert av HP : 20-07-10 kl 21:18. Årsak: Fjernet reklame.
mairaa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 19:40   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Dessverre. Jeg har prøvd mye Mary Kay og kommer nok aldri til å kjøpe det igjen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 19:44   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg får litt sånn billig-vibber til tross for at produktene ikke er spesielt billige. Det er absolutt ingenting for min sensitive hud.

Gammel 20-07-10, 20:01   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker øyegel og krem, de er gode. Var uheldig med en øye roll-on som jeg reagerte kraftig på. Har også prøvd en allround fuktighetskrem, helt grei.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 20:12   #5
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke min cup of tea, det der. Alt for pågående selgere (som tilbyr alt for mye kunnskap de egentlig ikke har) og alt for dyrt ifht kvalitet.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 21:16   #6
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg får litt sånn billig-vibber til tross for at produktene ikke er spesielt billige. Det er absolutt ingenting for min sensitive hud.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ikke min cup of tea, det der. Alt for pågående selgere (som tilbyr alt for mye kunnskap de egentlig ikke har) og alt for dyrt ifht kvalitet.

Gammel 20-07-10, 21:19   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skeptisk til Mary Kay etter å ha lest en del om måten de opererer på. Utnyttelse kvinner, og med Gud i markedsføringen. Har kjøpt et produkt derfra i historien, men det har jeg faktisk ikke prøvd - så kvaliteten kan jeg ikke si så mye om.

Gammel 20-07-10, 21:21   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må fnise litt kjenner jeg. Den oppstartede reklametråden ble ikke så veldig reklamete after all, kanskje.

Gammel 20-07-10, 21:28   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg var på sånt party engang. Jeg visste ikke at man skulle komme usminket og ustelt, så jeg kom ferdig pønta jeg. Ikke fikk jeg varene jeg bestilte noengang heller, så det ble en kort affære med hele merket.

Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 21:33   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt noen øyenskygger og lipgloss hos hudpleier og på nett. Jeg synes produktene er elendige og kjøper det aldri igjen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 21:35   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg har kjøpt noen øyenskygger og lipgloss hos hudpleier og på nett. Jeg synes produktene er elendige og kjøper det aldri igjen.

Hudpleier som i hudpleier, eller som i MaryKayWannaBeHudpleier?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 21:36   #12
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Mary Kay sucks.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 21:39   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg kunne godt ha tenkt meg en merchedes

(Jeg fikk dosen min da "all" jeg perifert kjente tok kontakt med meg for å selge meg alt mulig rart...)

Gammel 20-07-10, 21:42   #14
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hudpleier som i hudpleier, eller som i MaryKayWannaBeHudpleier?

Hudpleiesalong som jeg tidvis oppsøker for moro og sosialisering, ikke for ekspertise.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 21:43   #15
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke noe om produktene, men er skeptisk til innlegg om produkter som første lyd fra ny bruker....

Gammel 20-07-10, 21:43   #16
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært passasjer i en råsa Mary Kay cadillac en gang for mange år siden i "Junaiten". Det var litt stas.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 22:01   #17
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Vet ikke noe om produktene, men er skeptisk til innlegg om produkter som første lyd fra ny bruker....

Innlegg nr 6; de andre handler(/-t) om tupperwareprodukter som hun også selger.
For all del: jeg er en stor tilhenger av at man prøver å skape sin egen arbeidsplass. Men et skravleforum er ikke det riktige stedet å reklamere for bedriften sin.

Sist redigert av gajamor : 20-07-10 kl 22:03. Årsak: Ser ut som om HP har vært inne og fjernet de andre innleggene hennes. De var der første gangen jeg åpnet tråden.
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 22:20   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mary Kay trigget en kjempestor allergisk reaksjon hos meg, og jeg måtte kutte ut alt av sminke for en god stund, det var jo ufattelig festlig. Produktene er dyre og dårlige, og det verste var at selgeren ikke gav seg med sine meget aggresive salgsfremstøt, selv ikke etter at jeg i ganske klare ordelag forklarte hva jeg syntes om produktene. Endte opp med å ignorere telefonnummeret, og hun gav seg til slutt.

Gammel 21-07-10, 23:21   #19
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Mary Kay-selgere er sinnsykt irriterende pågående og wannabe, hvilket er grunn nok til at jeg holder meg laaaaaaaaangt unna merket.

Adriennes innlegg overrasker meg ikke et sekund...

Gammel 24-07-10, 14:36   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker kun MK sine produkter til ansiktet. Jeg er kjempefornøyd, og har aldri hatt finere hud enn nå.

Jeg skjønner ikke helt dere andres "fiendlighet" mot det.
Jeg har utelukkende positive erfaringer med de.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.