|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du på tv uten at noen ser på? | |||
Nei, aldri |
![]() ![]() ![]() ![]() |
54 | 38,30% |
Ja, ofte |
40 | 28,37% |
Det hender |
47 | 33,33% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Har du på TV når du ikke ser på den?Jeg vet at noen har tv stående på hele dagen, uten at noen ser aktivt på det. Dette er for meg komplett uforståelig og veldig forstyrrende for alt annet som måtte pågå av tankevirksomhet og samtaler. Her i huset er det helt forbudt å la tv stå på om det ikke er noe man skal se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Jeg har ikke. Mannen har det gjerne. Når ungene er våkne har vi det ikke.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Ja, men da fordi noen andre ser på det. Ser ingen på, slås det selvsagt av.
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Når jeg er alene hjemme, så står gjerne tv på hele kvelden, selv om jeg ikke ser på.
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Jeg hadde det før, men de siste fem årene har jeg sett på TV kanskje fire ganger i året. Jeg er på nett i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Om kvelden har tv'en en tendens til å stå på hele kvelden, uavhengig av seere i stua eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Sjelden.
![]() |
![]() |
#9 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Sport liker jeg å ha i bakgrunnen: skisport, fotball og Tour de France. Nyheter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Einsam
|
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Sjelden. Innimellom glemmer jeg slå av tv etter ungene har lagt seg, men jeg ser ikke på lell. Når jeg har barnefri, kan det hende tvn ikke har vært på i det hele tatt innen de kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Jeg ser sjelden på TV, men ungene og mannen ser endel på TV. De går ofte ifra den uten å slå den av. Det irriterer meg fordi jeg liker å ha det stilt rundt meg, og unødvendig ståk fra den boksen gjør meg sur og stresset. |
![]() |
![]() |
#12 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Det hender TV'en står på mens jeg sitter på nett på kveldstid. Ellers slås den av når ingen ser på den. Jeg har en Miljøagent i huset som passer på.
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
![]() |
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Det hender den står på når vi ikke ser på den, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Nei har aldri det. Eller snoopy kan se barne tv å gå fra tven men den blir slått av like etterpå.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Jeg liker å ha den avskrudd når jeg ikke ser på, men mannen og ungene liker å alltid ha den på. De synes det er "selskap" i tven. Jeg hadde det sånn før så jeg skjønner hva de mener, men nå synes jeg bare det er deilig når den er helt avskrudd.
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?Nei, aldri. TV-en er stort sett bare på dersom vi skal se film.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du på tv når du ikke ser på den?
Eller når noen spiller spill, glemte jeg å si. Det er vel egentlig like ofte.
![]() |
#20 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Jepp. Særlig når det er noe sport jeg bare er sånn halvveis interessert i. Må ha på tv'n, så jeg kan se hvis det hyles høyt om et eller annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|