|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Interør: Oppbevaringstips!Vi bor i en liten leilighet. Dvs. den er super til to voksne og to-tre barn, men med fem barn har vi det relativt trangt. Vi kunne flyttet, men da må vi ha en til bil, kjøre gjennom flere bommer osv. Her bor vi sentralt, gåavstand til sentrum og jobb, så vi prøver å bli så lenge vi kan.
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Kunne du fått lånt litt oppbevaringsplass hjå vener og famlie i nærleiken til lagring av sesongrelaterte klær og utstyr og arveklær/utstyr som ligger litt fram i tid?
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Jeg er ofseleg flink til dette i teorien. Vi har kurver og kasser i massevis, men jeg får det ikke til å fungere. Dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Følger med her. Vi har det og rimelig trangt og alle "maser" om vi burde flytte ut av byen for å få bedre plass. Men da må vi jo kjøpe bil og alt det styret. Trives kjempegodt, men de blir litt fullt ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Har dere bod eller loftsplass til å stue unna ting og tang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Sånne store vakumposer til ekstradyner og sesongklær som skal lagres?
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Egentlig bør jeg ikke snakke, for jeg klarer ikke holde orden på meg og podens ting engang, men jeg har hørt at høye skap (opp til taket) og faste plasser til alt, er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Einsam
|
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Plastkasser på hjul til å oppbevare klær, sengetøy, gardiner osv under enhver seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Jeg abbonerer siden vi er i samme situasjon. Og så er jeg nysgjerrig på hvor mange kvadrat dere andre med lite plass bor på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Jeg har foresten puffer på barnerommet som er fylt med ekstradyner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Og så har vi et enkelt hyllebord over ytterdøra med kurver for refleksvester, lester, skopuss/impregnering osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Vi er fem, snart seks, og har kjempestort hus. Det hjelper bare ikke når det kommer til systemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Jeg fikk et tips om å kjøpe veggskap da det ofte er ledig plass høyt oppe på veggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Var på kremmerhuset i dag og så en haug med flotte "poser" til vinterklær og sommerklær og sko. Hadde kjøpt dem om jeg hadde penger akkurat nå. Så geniale ut.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Et tips til lagring av dyner, puter etc som ikke er i bruk (teknikken kan sikkert brukes på klær også): Kjøp slike poser på Biltema, Clas Ohlosson o.l. som man kobler til støvsugeren og suger luften ut av. Eventuelt fungerer det med svartsekker også. Vi lagrer i store plastkasser som får plass under trappen, og jeg får glatt 2 dyner og minst 1 pute ned i en slik kasse hvis vi fjerne luften først. Kassene er kjøpt på Biltema og fås i mange størrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!
Jeg så dem også for noen dager siden og tenkte at de var fine - men så var jeg på Biltema like etter, og der har de supre vakuumposer som jeg heller skal bruke, bortsett fra til sko. Har allerede test-vakuumpakket ei dyne, og det var skikkelig morsomt.
![]() |
#18 |
Like blid!
Vi har knevegger som er fulle av diverse.
![]() |
![]() |
#19 |
Like blid!
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Interør: Oppbevaringstips!Jeg ser at jeg i stedet for å komme med tips - burde ha bestillt deg. Når kommer du hjem til meg å lager system? Jeg lover på tro og ære å følge det til punkt og prikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|