|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() HASTER: Pizza med biff og bearnaise - når skal sausen påPoden har bestilt pizza med biff og bernaisesaus. Jeg ble plutselig usikker, når skal sausen på? Før jeg sender den inn i ovnen eller etterpå? Noen som kan hjelpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påEtterpå, såklart!
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påJeg synes før.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påPersonlig mener jeg alldri, men tror det er etter.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påKonklusjonen jeg trakk av svarene deres var at det er smak og behag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påEtter.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påBernaise og pommes frittes på en pizza? |
![]() |
![]() |
#11 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påJeg er rystet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påJepp, pommes frites PÅ pizzaen. Vi kjøpte slike som skal i ovnen i 5 minutter og hadde det bare rett på pizzaen. Ideen er hentet fra Peppes nye pizza og ungene synes i allefall at det er godt. Personlig synes jeg egentlig ikke at man merker at det er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sukk
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påJeg får en uforklarlig lyst til å smake. Jeg forsøker å forestille meg pizza pluss bearnaisesaus pluss biff pluss ost pluss pommes frites, men får det ikke helt til. :fantasiløs: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påMen altså, for de som kjenner til Campino i Moss, så er kebabpizzaen der supergod. Den har jo kebabkjøtt og -saus på toppen, så det blir vel litt av samme greia. Å, nå fikk jeg lyst på det. :sulten:
![]() |
#16 |
sukk
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen påJeg skjønner ikke helt konseptet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: HASTER: Pizza med biff og bernaise - når skal sausen på
Du har jo kontaktet Kilden(TM) for all faenskapen, og burde ha sett lyset?
![]() |
|
|