|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pakket til tur på 10 min ...Eldstesønnen skulle på speidertur imorgen...
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Du er ikke alene, bare la meg si det sånn ... Det er så ting går på hengende håret her også innimellom, det holder bare akkurat!
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...
![]() |
#5 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Synes du skal være MEGET stolt over alt du fikk gjort på 10 min |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Han kommer til å få en strålende tur!
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Godt han kom seg avgårde! Håper han får en kjempefin tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Ups! Jeg gjør lignende ting litt for ofte, så jeg hadde nok fått med meg en såpass viktig ting. Hadde nok lagt inn datoen på mobilen, med alarm dagen før osv. Mange "huske på" -tiltak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Du er ikke alene om datokrøll!
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Pakket til tur på 10 min ...Eh, dette er nesten doomed til å skje i vårt hjem. Avtaler er noe som ofte går skitt, fordi mor er så fordømrade sikker på at det egentlig er et annet tidspunkt enn hva det er. Jeg hadde mye "bilproblemer" da jeg frekventerte KK meget ofte i en periode.
![]() |
#15 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg var skråsikker på at jeg hadde riktig dato, lå jo i telefonen med alarm dagen før og alt. Til idag var det planlagt desensibiliseringssprøyte på sykehus for gutten, og han var faktisk på vei ut døren med pappan sin da speiderlederen ringte.
![]() |
|
|