|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gavetips til 11-åring/jente?Datteren til kjæresten min fyller 11 og jeg har ikke peiling på hva jenter i denne alderen synes er artig, kult og tøft. Min lille på 5 år lever jo i en rosa verden som til hovedsak består av Hello Kitty og Askepott....
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Min datter på 11 år hyler av fryd dersom hun får gavekort på ett kjøpesenter - hvorpå hun kan gå og "shoppe vilt og hemningsløst" alene med "egne" penger
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Miley Cyrus står høyt i kurs her også da - så hvis du f.eks. er å flyr til USA så har Miley en egen kleskolleksjon som ble veldig godt mottatt av vår 11 åring (selges på Wal-Mart). Miley har også gitt ut en ny CD nå "Can't be tamed".
![]() |
#4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Gavekort til shopping, og stæsj er populært. Og sminke, særlig siden hun vet hun ikke får det hjemmefra. Gavekort på itunes, og kontantkort til mobilen likeså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?
Bøker er veldig populært her også. Det store til jul her i år var Twilight serien
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Gåvekort er ofte det sikraste, ja. Ellers er det ofte utruleg stor forskjel på jenter i den alderen. Nokon er veldig ungdommar (som mi) og andre er framleis mest barn. Kva som passar best for dykk, må du nesten vurdere sjølv, men nokre tips som passa her i huset i den aldreren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?
Min 11 åring er "moden", men hun har ikke vist intresse for sminke enda.. så kanskje hun ikke er så moden alikavel?
![]() |
#8 |
Come what may...
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Kule klær, Top Model ting og tang, smykker, hobby ting, male og bøker.
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Jeg hadde blitt litt småsur om kjæresten til min eks hadde kjøpt sminke til 11-åringen, må jeg innrømme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Glemte 1 ting som står høyt på ønskelisten her: Bjørn Borg hipsters
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Forresten: sånn bankkort-gavekort man får kjøpt på 7eleven har vært en hit her i huset. Funker som et vanlig bankkort, og kan brukes i alle betalingsterminaler. Det kan også fylles på på nett. Både sønnen (11) og dattera (14) fikk sånne for 1-2 år sida i gave av tanta, og det var visst kulere enn gavekort på senter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Min 12-åring ville blitt glad for Wow-klær, Top Model-ting, dusjsåpe/bodylotion, neglelakk, morsomme øredobber, gavekort, veske/bag, drikkeflaske, skolesaker, Bjørn Borg hipsters, solbriller, klokke, hobbysaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Min 11-åring synes at WOW-klær er superbarnslige, men BikBok er greit. Ellers har du fått gode boktips, og smykker og ræl er også inn. Det samme er kule lommebøker, vesker, belter, solbriller o.l
De falt i smak hos vår 11-åring også, men de var desverre for smale for henne. (Hun er stor for alderen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Wow-klær er helt ut for min 11-åring. Det er so last year.
![]() |
#16 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Gavetips til 11-åring/jente?Tusen hjertlig takk for alle gode tips!!
![]() |
|
|