|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg skal på tur. (I tilfelle det finnes noe menneske som ikke har fått det med seg enda. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Ja, fire tusen dekker da ett skjørt, en kåpe, ett par høye støvletter og ett ubestemt impulskjøp, forhåpentligvis en overdel til skjørtet. |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Tja, vanskelig å si. Jeg har ingen oversikt ettersom jeg vanligvis handler i jevne drypp, men kan innrømme at jeg sved av 2200 kroner på salget hos Tulip & Tatama for noen uker siden.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Kåper? Tror jeg har 3, som har kostet fra 300 til 700 kroner per stykk (og alle har vært på halv pris. :gjerrig: )
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg synes ikke du er rar i det hele tatt. Det kunne ikke ramle meg inn å kjøpe veske til mange tusen kroner, ikke så mye annet heller egentlig. Nå er ikke jeg noen supershopepr heller, men jeg vil ikke påstå jeg mangler stil av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Åh - alt er selvsagt planlagt. Støvlettene er kjøpt og skal bare hentes og klærne er reservert. Eller ihvertfall forespurt reservert. |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Det kommer alt an på. Jeg kan svi av noen tusen i ny og ne, for så å ikke gidde/orke/ha lyst til å handle noe som helst i lang tid etterpå. Eller, jeg kan panikkshoppe hele antrekk fra innerst til ytterst, og fortsatt ende på nesten ingen penger. Bukse til et par hundre, undertøy for et par hundre tot., singlet/genser/cardigan for et par hundre tot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?
Planlagt shopping, ja. Det kan jeg like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Det går ikke an å shoppe uplanlagt. Da kommer jeg hjem uten noe. Etter to timers aktiv leting i Roma klarte jeg til slutt å kjøpe meg et kjede til førti kroner. |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Planlagt shopping er forferdelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Ja - og det var det jeg kjøpte. |
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det høres jo ut som tidenes kjedeligste shopping. Det morsomme med reiseshopping f.eks. i London er jo å rusle rundt og finne KUPPENE. Den nydelige kjempebillige kjolen som man ikke finner i Norge, eller undertøy som passer perfekt. Eller klær til ungen på butikker som ikke fins i Norge. Og komme ut med søkkevis med poser fra Mark&Spencer eller New Yorker og alikevel bare ha brukt under 1.000,- kroner. Jeg planlegger aldri hva jeg skal shoppe når jeg reiser, men har jo et reisebudsjett ut i fra hva jeg har spart eller har på kontoen. Men det blir veldig mye spontanshopping innenfor det budsjettet.
![]() |
#15 |
Passiv
|
Joa. Men jeg er 180 cm lang og ikke så slank akkurat så det er lite sånn slags shopping som er egnet for meg. |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Huff, jeg kjenner jeg har aaaaltfor mye, både klær, kjoler (det går i et eget skap, derfor sorterer det ikke som klær
![]() |
#17 |
En som trener
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Går ikke vinninga (spart toll) litt opp i spinninga om du skal handle for "bare" (misforstå jeg rett, det er mye penger, men ikke mye iLondon-shopping-sammenheng, synes jeg) kr 4000? Flybillett, togbillett inn og ut av sentrum osv koster jo også litt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tihi - jeg er 177 og heller ikke størrelse XS så jeg kjører i samme gate som deg
![]() |
#20 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Når det gjelder vesker, er jeg for øvrig enda mer gnien enn ellers. Jeg ler høyt ved tanken på å skulle kjøpe meg veske til over 1000 kroner (eller 300 for den saks skyld). På det feltet mangler jeg nok stil fullstendig.
![]() |
![]() |
|
|