Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Me vurderer å skaffe oss hund ...

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 22:47   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me vurderer å skaffe oss hund ...

... og eg har veldig lyst på boxer. Leser og leser på nettet, og føler meir og meir at den hunden er "oss". Nokon som har boxer, som har lyst til å fortella litt? Trener dere noko spesielt, tenker på sporing, agillity osv. Bærer den kløv? Korleis er den overfor andre hunder? Korleis er den inne? Rolig?

Eg ønsker meg ein snill hund, som er veldig barnevennlig. Den må gjerna vera aktiv ute, lika lange turar i marka osv. Og så ønsker eg å begynna med sportrening.

Gammel 31-07-10, 22:23   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Me vurderer å skaffe oss hund...

Send en PM til ac

Gammel 01-08-10, 21:04   #3
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Me vurderer å skaffe oss hund ...

Jeg er en skikkelig boxervenn. Har hatt boxer og skal ha boxer igjen.

Boxere er menneskekjære, spesielt opptatt av familiens barn. Den er leken, den er GLAD... Agility går fint, men man må være striks, kjærlig og bruke tålmodighet. Den elsker turer i skog og mark, lange, korte. Den er som sagt leken, og aktiv. Den er en skikkelig kosegris og sitter gjerne på fanget - selv som fullvoksen.

Min boxer, og andre jeg kjenner, var/er ydmyk ovenfor andre hunder. Er venner med alle - ikke sinna, bare glad.

Min rygget unna agressive hunder, heller enn å reise bust og gå i forsvar. Han ventet til besøkende hunder, eller katten var ferdig med å spise/drikke (av hans mat/drikkefat)...osv.

Jeg elsker boxere og anbefaler det glatt.

Gammel 15-08-10, 00:42   #4
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Sv: Me vurderer å skaffe oss hund ...

Vihar en artig stor gammel boxer, 9 år i mai. Elsker Unger og tror av og til han er en selv..... Veldig glad i å sitte på fanget og elsker kos. Litt mye energi av og til og veeeeeldig leken. Han har hatt en utrivelig episode med en annen hund og liker derfor ikke hannhunder noe dårlig, men hu bikkjer i litt mindre str er ikke noe problem. Han liker og Lars ting, men er nok litt vimsete så trenger litt stramme tøyler. Anbefaler gjerne en boxer, de er min favoritt...men husk de er store sterke hunder...

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.