|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ikke sant det er litt galskap?Hvis jeg drar etter jobb i dag for å møte de som jeg bodde sammen med høsten i 98? Jeg må kjøre 20 mil og ta en ferje, og så må jeg dra hjem igjen i morra for da har jeg lovet meg bort fra kl 19 og utover..... Det er litt galskap? Mannen min er syk og hvis jeg drar blir han alene med barna.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?det er litt galskap, ja......, men om mannen din ikke er sykere enn at han synes det er greit å ta seg av barna alene, og du har skrekkelig lyst, så reis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Jeg synes nøkkelen her er om mannen synes det er ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?På meg virker det som om dette er noe du har veldig veldig lyst til og behov for, men det er ikke mulig å finne et mer passende tidspunkt så du faktisk får litt tid når du først drar veien? Hvis ikke, og mannen din synes det er helt ok og han klarer å ta seg av ungene, så synes jeg ikke det er galskap - reis!
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Siden du ikke har møtt de siden 1998 sier det meg at dette er en mulighet som ikke dukker opp veldig ofte.
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Hvis mannen din er syk så ville jeg ikke dratt. Med tanke på jeg ville ikke likt hvis mannen min hadde dratt på slik tur om jeg hadde vært syk.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Syns absolutt du burde dra, hvis mannen din ikke er sykere enn at han syns det går fint å ta seg av barna. Hvis ikke han er kjempesyk eller dere har tre barn under fem år, selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Så framt mannen din er i fysisk stand til å ta seg av ungene, uten å bli altfor sliten pga sykdommen - så dra med all verdens av god samvittighet!
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Hvis mannen din klarer seg hjemme med ungene, så dra med god samhvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke sant det er litt galskap?Mannen sier det er greit, han er i bedre form i dag (kasta opp i går). Ungene er hos min tante nå og hun sa at de kunne ligge der i natt hvis jeg dro. Ungene er 5,6 og 11. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|