Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ikke sant det er litt galskap?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 11:17   #1
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Ikke sant det er litt galskap?

Hvis jeg drar etter jobb i dag for å møte de som jeg bodde sammen med høsten i 98? Jeg må kjøre 20 mil og ta en ferje, og så må jeg dra hjem igjen i morra for da har jeg lovet meg bort fra kl 19 og utover..... Det er litt galskap? Mannen min er syk og hvis jeg drar blir han alene med barna....

Disse menneskene jeg skal møte, berget på en måte livet mitt høsten i 98. Jeg var knust av kjærlighetssorg, og 3 måneder på vei, 18 år og mamma og pappa var ikke sånn kjempeimponert over meg. Men disse menneskene, tok i mot meg, var ikke fordømmende, passet på meg, troppa opp på ul, sendte gaver i flere år etter at Hannah ble født på bursdagen hennes. Flere av dem har jeg ikke møtt siden desember i 98, og det smerter meg litt at de er så nært men samtidig så langt unna......

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:11   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke sant det er litt galskap?

Jeg tror jeg ville funnet et tidspunkt som passer litt bedre for deg.

Gammel 30-07-10, 12:38   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

det er litt galskap, ja......, men om mannen din ikke er sykere enn at han synes det er greit å ta seg av barna alene, og du har skrekkelig lyst, så reis!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:41   #4
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg synes nøkkelen her er om mannen synes det er ok.
Og om ikke det er greit for han, så få reist en annen gang. For det høres ut som om du har veldig lyst.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:42   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj. Galskap? Ikke i nærheten.

Eneste abre må være at mannen er syk, men om det er ok for han, så hvorfor ikke? Det er sånne spontane turer som er morsomst.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:48   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Synes ikke det er galskap nei, så lenge mannen din klarer å ta seg av barna.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:52   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

På meg virker det som om dette er noe du har veldig veldig lyst til og behov for, men det er ikke mulig å finne et mer passende tidspunkt så du faktisk får litt tid når du først drar veien? Hvis ikke, og mannen din synes det er helt ok og han klarer å ta seg av ungene, så synes jeg ikke det er galskap - reis!

Gammel 30-07-10, 13:10   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Siden du ikke har møtt de siden 1998 sier det meg at dette er en mulighet som ikke dukker opp veldig ofte.

Så lenge mannen syns han klarer seg alene ville jeg definitivt reist. At du i det hele tatt vurderer det sier jo at det betyr en del for deg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 13:10   #9
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hvis mannen din er syk så ville jeg ikke dratt. Med tanke på jeg ville ikke likt hvis mannen min hadde dratt på slik tur om jeg hadde vært syk.

Gammel 30-07-10, 13:21   #10
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hva sier mannen din da?

Gammel 30-07-10, 13:24   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dra! Dra med vind i håret og høy musikk i bilen og ... ja, dra!

Gammel 30-07-10, 13:27   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dra! Dra med vind i håret og høy musikk i bilen og ... ja, dra!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 13:28   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns absolutt du burde dra, hvis mannen din ikke er sykere enn at han syns det går fint å ta seg av barna. Hvis ikke han er kjempesyk eller dere har tre barn under fem år, selvfølgelig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 13:42   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så framt mannen din er i fysisk stand til å ta seg av ungene, uten å bli altfor sliten pga sykdommen - så dra med all verdens av god samvittighet!

Gammel 30-07-10, 13:44   #15
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Dra! Det er ikke galskap i det hele tatt. Bare deilig impulsivt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 13:50   #16
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Så sant mannen ike er så syk at han ikke er i stand til å ta seg av ungene; Reis!

Gammel 30-07-10, 14:04   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis mannen din klarer seg hjemme med ungene, så dra med god samhvittighet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 14:17   #18
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Mannen sier det er greit, han er i bedre form i dag (kasta opp i går). Ungene er hos min tante nå og hun sa at de kunne ligge der i natt hvis jeg dro. Ungene er 5,6 og 11.
Hadde jeg kunne gjort det senere så hadde jeg gjort det, men de er der for å ha 10 års jubileum, så da må jeg evt vente til 20 års jubileet.

Jeg tror faktisk, pinlig nok, det som holder meg mest tilbake er at min mor sier at dette er galskap

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 14:20   #19
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke galskap. Jeg har gjort "verre" ting. Reist fra Bergen til Oslo en fredagsettermiddag for å delta i fest, reist tilbake samme natten (i bil).

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 14:22   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mødre er programforpliktet til å mene at sånt er galskap. God tur!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.