![]() |
#1 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gulrot til småEr det sånn at den må kokes fordi de lett kan sette bitene i halsen?
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gulrot til små
Ja, det lærer de tydeligvis på helsesøsterskolen. Raspet går fint. Try har fått rå gulrot (ikke raspet) fra han var ca halvannet.
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Gulrot til småFaren med peanøtter er ikke selve det at biter kan havne i lungen om de svelger feil. Men at peanøttoljen ødlegger lungeblærene.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
![]() |
![]() Sv: Gulrot til småoi...jeg gir snuppa hele gulrøtter som hun gnafser på....hun har jo bare fire små tenner, så hun klarer ikke å ta en bit, men hun "skraper" av litt og litt....:slårmegselvpålankenogskalskjærpemeg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Gulrot til småMannen min har gitt guttungen gulrot kuttet opp i tynne, tynne skiver (ev. lange, tynne stenger) fra han var ganske liten.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gulrot til småGa tulla mi moset kokt gulrot. Var noen biter, de kom ut like hele i bleia
![]() |
|
|